Tervetuloa osastollemme Anuga FoodTec messuille Kölniin 20.-23.3.

KiiltoClean on mukana Euroopan suurimmassa messutapahtumassa Anuga FoodTecissä yhteisosastolla muiden vahvojen eurooppalaisten membraaniosaajien kanssa. Messut ovat 20.-23.3. Kölnissä. Toisen puolen osastostamme jaamme Koch Membrane Systemsin kanssa.

KiiltoClean on vahvasti lisäämässä panostustaan membraanipesuihin ja esittelee yhteistyön tuloksia ja voimaa hallin 10.2 osastolla E029.

Paikalla 20.–22.3. KiiltoCleaniltä ovat Jukka Rantala ja Harri Sointula. Tervetuloa tapaamaan meitä!

Lisätietoa messuista Anuga FoodTec:n nettisivuilta

Kiilto on kasvava yli satavuotias suomalainen perheyritys, joka luo hyvinvointia puhtaudesta ja rakentaa kestävää tulevaisuutta, ihmiset ja ympäristön huomioiden. Kehitämme, valmistamme ja myymme kemianteollisuuden ratkaisuja neljällä eri liiketoiminta-alueella, joita ovat rakentaminen, teollisuuden liimat ja palonesto, ammattihygienia sekä kuluttajatuotteet. Kiilto toimii yhdessätoista maassa ja työllistää yhteensä lähes 1000 henkilöä. Vuonna 2020 Kiillon liikevaihto oli noin 294 miljoonaa euroa. Kiillon toiminnan ydinajatuksia ovat ympäristöjohtajuus, läheisyys ja sitoutuminen tulevaisuuteen.