Tiia Perälä ja Arto Väisänen aloittaneet puhtaus- ja hygienia-asiantuntijoina Pohjois-Suomessa

KiiltoClean Oy:n Ammattipuhtaus- ja hygienia liiketoimintayksikön Pohjois-Suomen asiantuntijaverkosto on vahvistunut Tiia Perälän ja Arto Väisäsen aloitettua puhtaus- ja hygienia-asiantuntijan tehtävissä.

Tiia työskentelee erityisesti ammattisiivouksen ja Arto keittiöhygienian ratkaisuja tarvitsevien asiakkaidemme parissa.

Tiian ja Arton yhteystiedot löydät täältä

Satu Makkonen

Viestintäasiantuntija
satu.makkonen@kiilto.com

Laura Heinovaara

Viestintäpäällikkö​
laura.heinovaara@kiilto.com

Kiilto on kasvava yli satavuotias suomalainen perheyritys, joka luo hyvinvointia puhtaudesta ja rakentaa kestävää tulevaisuutta, ihmiset ja ympäristön huomioiden. Kehitämme, valmistamme ja myymme kemianteollisuuden ratkaisuja neljällä eri liiketoiminta-alueella, joita ovat rakentaminen, teollisuuden liimat ja palonesto, ammattihygienia sekä kuluttajatuotteet. Kiilto toimii yhdessätoista maassa ja työllistää yhteensä lähes 1000 henkilöä. Vuonna 2020 Kiillon liikevaihto oli noin 294 miljoonaa euroa. Kiillon toiminnan ydinajatuksia ovat ympäristöjohtajuus, läheisyys ja sitoutuminen tulevaisuuteen.