Tutustu uuteen KiiltoClean International Youtube-kanavaan!

Olemme avanneet uuden KiiltoClean International Youtube -kanavan.

Haluamme palvella paremmin kansainvälisiä asiakkaitamme ja auttaa myös tuotteidemme vieraskielisiä käyttäjiä työssään. Kanavalta löydät ajankohtaisia tuote- ja menetelmävideoita englanniksi. Lisäksi kanavalle on tulossa englanninkielisin tekstityksin muun muassa puhtausklinikan videoita, joissa asiantuntijamme keskustelevat henkilö- ja ympäristöhygieniaa käsittelevistä aiheista.

Tilaa KiiltoClean International -kanava saadaksesi ilmoituksen uusista videoista.

Suomenkielisen Youtube-kanavan löydät täältä

We have a new Youtube channel called KiiltoClean International.

Our goal is to serve better our customers in English. The channel has informative videos about KiiltoClean products and methods. Also, there will be videos with English subtitles in which our experts discuss topics related to cleanliness and hygiene.

Subscribe to KiiltoClean’s Youtube channel to receive notifications on new videos

Kiilto on kasvava yli satavuotias suomalainen perheyritys, joka luo hyvinvointia puhtaudesta ja rakentaa kestävää tulevaisuutta, ihmiset ja ympäristön huomioiden. Kehitämme, valmistamme ja myymme kemianteollisuuden ratkaisuja neljällä eri liiketoiminta-alueella, joita ovat rakentaminen, teollisuuden liimat ja palonesto, ammattihygienia sekä kuluttajatuotteet. Kiilto toimii yhdessätoista maassa ja työllistää yhteensä lähes 1000 henkilöä. Vuonna 2019 Kiillon liikevaihto oli noin 222 miljoonaa euroa. Kiillon toiminnan ydinajatuksia ovat ympäristöjohtajuus, läheisyys ja sitoutuminen tulevaisuuteen.