Tutustu uuteen KiiltoClean International Youtube-kanavaan!

Olemme avanneet uuden KiiltoClean International Youtube -kanavan.

Haluamme palvella paremmin kansainvälisiä asiakkaitamme ja auttaa myös tuotteidemme vieraskielisiä käyttäjiä työssään. Kanavalta löydät ajankohtaisia tuote- ja menetelmävideoita englanniksi. Lisäksi kanavalle on tulossa englanninkielisin tekstityksin muun muassa puhtausklinikan videoita, joissa asiantuntijamme keskustelevat henkilö- ja ympäristöhygieniaa käsittelevistä aiheista.

Tilaa KiiltoClean International -kanava saadaksesi ilmoituksen uusista videoista.

Suomenkielisen Youtube-kanavan löydät täältä

We have a new Youtube channel called KiiltoClean International.

Our goal is to serve better our customers in English. The channel has informative videos about KiiltoClean products and methods. Also, there will be videos with English subtitles in which our experts discuss topics related to cleanliness and hygiene.

Subscribe to KiiltoClean’s Youtube channel to receive notifications on new videos