Uusi AirDes® -palvelu ilmatilan ja pintojen desinfiointiin

KiiltoClean on lisännyt valikoimiinsa uuden palvelun, AirDes® -desinfioinnin. AirDes® -palvelussa yhteistyökumppanimme suorittaa kuivahöyrytyksen kohteessa ilman, että laitetta tarvitsee hankkia omaksi. KiiltoClean huolehtii koko prosessin sujuvuudesta aina tarpeen kartoituksesta alkaen.

AirDes® -desinfiointi suoritetaan vetyperoksidiin perustuvalla kuivahöyrytyksellä, joka on tutkitusti tehokas ja laajavaikutteinen pintojen ja ilmatilan desinfiointiin soveltuva menetelmä. Menetelmää on turvallista käyttää ja sen käyttökohteita voivat olla mm. sairaalat ja elintarviketeollisuuden tilat. Menetelmän teho on helposti todennettavissa analysointiliuskoilla.

Desinfiointilaitteita on kahta kokoa, Nocospray 2 soveltuu pienempiin tiloihin tai kohteisiin (esim. pakkauskone) ja Nocomax Easy suurempiin tiloihin, aina 20 000 m3 saakka. Laitteet ovat helppokäyttöisiä ja ajastettavissa. Desinfioitu tila on käytettävissä heti käsittelyn jälkeen.

Lisää tietoa kuivahöyrytyksestä videollamme

Kaipaatko lisätietoa? Ota yhteyttä asiantuntijoihimme!