Uutuuksia haitta-aineiden sulkemiseen

Kiilto on tuonut markkinoille uutuustuotteet, joilla voidaan ehkäistä haitta-aineiden kulkeutumista sisäilmaan.

Kiilto Block on hajuton ja liuotteeton uuden sukupolven elastinen sulkuaine rakennusten sisätiloihin. Tiiviin pinnan muodostava 2-komponenttinen haitta-ainesulku ehkäisee rakenteista sisäilmaan vapautuvia VOC- ja PAH-yhdisteitä, sekä ammoniakkia. Tiheän verkkorakenteen ansiosta tuote on sitkeä ja elastinen ja näin ollen soveltuu erinomaisesti erilaisille alustoille. Kiilto Block voidaan jättää viimeiseksi pinnaksi tiloissa, jotka ovat UV-valolta suojattuja. Katso tuotetiedot tästä.

Kiilto Hydrablock on 2-komponenttinen haitta-ainesulku ehkäisemään VOC- ja PAH-yhdisteiden ja radonin kulkeutumista sisäilmaan, sekä kapillaari- ja diffuusiokosteuden hallintaan. Liuotteeton ja viskoottinen sulkuaine täyttää huokoisia alustoja ja muodostaa erittäin tiiviin kerroksen jo kahdella levityskerralla – ei erillistä pohjustetta. Katso tuotetiedot tästä.

Kiilto Block ja Kiilto Hydrablock on suunniteltu vain ammattikäyttöön.

Satu Makkonen

Viestintäasiantuntija