Uutuuksia haitta-aineiden sulkemiseen

Kiilto on tuonut markkinoille uutuustuotteet, joilla voidaan ehkäistä haitta-aineiden kulkeutumista sisäilmaan.

Kiilto Block on hajuton ja liuotteeton uuden sukupolven elastinen sulkuaine rakennusten sisätiloihin. Tiiviin pinnan muodostava 2-komponenttinen haitta-ainesulku ehkäisee rakenteista sisäilmaan vapautuvia VOC- ja PAH-yhdisteitä, sekä ammoniakkia. Tiheän verkkorakenteen ansiosta tuote on sitkeä ja elastinen ja näin ollen soveltuu erinomaisesti erilaisille alustoille. Kiilto Block voidaan jättää viimeiseksi pinnaksi tiloissa, jotka ovat UV-valolta suojattuja. Katso tuotetiedot tästä.

Kiilto Hydrablock on 2-komponenttinen haitta-ainesulku ehkäisemään VOC- ja PAH-yhdisteiden ja radonin kulkeutumista sisäilmaan, sekä kapillaari- ja diffuusiokosteuden hallintaan. Liuotteeton ja viskoottinen sulkuaine täyttää huokoisia alustoja ja muodostaa erittäin tiiviin kerroksen jo kahdella levityskerralla – ei erillistä pohjustetta. Katso tuotetiedot tästä.

Kiilto Block ja Kiilto Hydrablock on suunniteltu vain ammattikäyttöön.

Satu Makkonen

Viestintäasiantuntija
satu.makkonen@kiilto.com

Laura Heinovaara

Viestintäpäällikkö​
laura.heinovaara@kiilto.com

Kiilto on kasvava yli satavuotias suomalainen perheyritys, joka luo hyvinvointia puhtaudesta ja rakentaa kestävää tulevaisuutta, ihmiset ja ympäristön huomioiden. Kehitämme, valmistamme ja myymme kemianteollisuuden ratkaisuja neljällä eri liiketoiminta-alueella, joita ovat rakentaminen, teollisuuden liimat ja palonesto, ammattihygienia sekä kuluttajatuotteet. Kiilto toimii yhdessätoista maassa ja työllistää yhteensä lähes 1000 henkilöä. Vuonna 2020 Kiillon liikevaihto oli noin 294 miljoonaa euroa. Kiillon toiminnan ydinajatuksia ovat ympäristöjohtajuus, läheisyys ja sitoutuminen tulevaisuuteen.