Uutuus: Kiilto Odor Stop - Biologinen hajunpoistaja

KiiltoCleanin ammattisiivouksen kevään tehokas uutuus on mikrobien toimintaan perustuva hajunpoistaja. Kiilto Odor Stop on tuote erityisesti ongelmatilanteiden ratkaisijaksi! Sen avulla saavutat kestävän hajunpoiston, koska tuote poistaa hajun lähteen pysyvästi. Saatavana kätevänä käyttövalmiina sekä tiivisteenä.

Biologisen hajunpoistajan hyödyt

• Poistaa kestävästi hajuja mikrobien avulla
  • Poistaa hajun lähteen eikä vain peitä sitä
  • Sopii monille pinnoille, myös tekstiileille
  • Säännöllisellä käytöllä estää hajujen uudelleen muodostumista
  • Turvallinen ihmisille ja ympäristölle
  • Helppokäyttöinen, saatavana myös käyttövalmiina

Lisätietoa tuotteen käyttökohteista, käyttöohjeista ja pakkauskoista saat nettisivuiltamme.

Tutustu tuotteeseen tarkemmin tästä!