Uutuus: Kiilto Odor Stop - Biologinen hajunpoistaja

KiiltoCleanin ammattisiivouksen kevään tehokas uutuus on mikrobien toimintaan perustuva hajunpoistaja. Kiilto Odor Stop on tuote erityisesti ongelmatilanteiden ratkaisijaksi! Sen avulla saavutat kestävän hajunpoiston, koska tuote poistaa hajun lähteen pysyvästi. Saatavana kätevänä käyttövalmiina sekä tiivisteenä.

Biologisen hajunpoistajan hyödyt

• Poistaa kestävästi hajuja mikrobien avulla
  • Poistaa hajun lähteen eikä vain peitä sitä
  • Sopii monille pinnoille, myös tekstiileille
  • Säännöllisellä käytöllä estää hajujen uudelleen muodostumista
  • Turvallinen ihmisille ja ympäristölle
  • Helppokäyttöinen, saatavana myös käyttövalmiina

Lisätietoa tuotteen käyttökohteista, käyttöohjeista ja pakkauskoista saat nettisivuiltamme.

Tutustu tuotteeseen tarkemmin tästä!

Kiilto on kasvava yli satavuotias suomalainen perheyritys, joka luo hyvinvointia puhtaudesta ja rakentaa kestävää tulevaisuutta, ihmiset ja ympäristön huomioiden. Kehitämme, valmistamme ja myymme kemianteollisuuden ratkaisuja neljällä eri liiketoiminta-alueella, joita ovat rakentaminen, teollisuuden liimat ja palonesto, ammattihygienia sekä kuluttajatuotteet. Kiilto toimii yhdessätoista maassa ja työllistää yhteensä lähes 1000 henkilöä. Vuonna 2019 Kiillon liikevaihto oli noin 222 miljoonaa euroa. Kiillon toiminnan ydinajatuksia ovat ympäristöjohtajuus, läheisyys ja sitoutuminen tulevaisuuteen.