Vastuullinen valinta esillä Meira Novan tuotenäyttelyissä

Report this content

Meira Novan tuotenäyttelyt ovat vuosittain järjestettävä asiakastapahtuma, jossa esitellään horeca-alan viimeisimpiä uutuuksia ja verkostoidutaan alan ammattilaisten kanssa. Tänä vuonna tuotenäyttelyt järjestettiin ensimmäistä kertaa keväällä: 3.5. Oulussa, 8.5. Kuopiossa, 17.5. Turussa ja 22.5. Helsingissä. KiiltoCleaniltä kiertueella oli mukana myyntipäällikkö Lea Uuksulainen sekä avainasiakkuuspäälliköt Mika Sipponen ja Reijo Räsänen. Lue alta Lean, Mikan ja Reijon kuulumiset tämän vuoden näyttelyistä.

”Tunnelma tuotenäyttelykiertueella oli hyvä. Tänä vuonna liikkeellä oli aktiivisia asiakkaita, joita kiinnosti erityisesti vastuullisuus- ja ympäristöasiat”, Lea aloittaa.

”Varsinkin Turun ja Helsingin tapahtumissa riitti väkeä. Helsingissä oli ilo nähdä runsas joukko myös uusia asiakkaitamme ja keskustella vastuullisista ratkaisuistamme”, Mika jatkaa.

Tänä vuonna KiiltoCleanin kattoteemana oli vastuullinen valinta ammattikeittiöiden näkökulmasta. Vierailijat tutustuivat biohajoavaan Kiilto Natura -tuotesarjaan sekä sähköiseen HygiNet® -palveluun, jonka avulla voi sanoa hyvästit paperisille hygieniasuunnitelmille.

Puhtautta kestävin keinoin

”Kiilto Natura -tuotteet auttavat huolehtimaan puhtaudesta kestävin keinoin. Natura-sarjan pesuaineet valmistetaan kasvipohjaisista, eli uusiutuvista ja biohajoavista raaka-aineista, jotka ovat vastuullisesti tuotettuja. Pakkauksen kierrättämällä varmistaa, että sen valmistukseen käytetty muovi päätyy takaisin kiertoon”, Lea kiteyttää uutuussarjan merkityksen. Voit lukea lisää uudesta Kiilto Naturasta täällä.

Vihreä Natura-merkki pakkauksen etuosassa kertoo kasvipohjaisista puhdistusaineista. Natura-tuotteet olivat monille tuotenäyttelyn vierailijoille uusi tuttavuus.

”KiiltoClean näyttää suuntaa kotimaan markkinoilla kestävien siivousratkaisujen saralla. Esittelimme myös uudistettua HygiNet® -palveluamme”, Reijo jatkaa.

Kaikki hygieniaan liittyvä tieto yhdessä paikassa

HygiNet® on hygieniasuunnitelmapalvelu, jonka avulla kaikki kohteen hygieniasuunnitteluun liittyvä tieto on löydettävissä sähköisesti yhdestä paikasta. Sen avulla vaadittu puhtaustaso kytketään luontevaksi osaksi kohteen toimintaa ja helpotetaan yhdenmukaisia työskentelytapoja eri työntekijöiden kesken. Myös perehdytys puhtauden ja hygienian menetelmiin käy nopeasti. Tarvittavat tuote- ja käyttöturvallisuustiedotteet ovat aina ajan tasalla ja helposti saatavilla tietokoneella, tabletilla ja puhelimella.

”HygiNet® -palvelussa voi olla kaikki kohteessa tarvittavat puhdistus- ja menetelmäohjeet sekä seurantakeinot puhtauden omavalvontaan. Käyttäjätasoja saa muokattua, jolloin esimerkiksi yrityksen johto näkee helposti yrityksen kaikkien kohteiden suunnitelmat”, Mika esittelee.

Meira Novan tuotenäyttelyissä käytiin läpi myös muita vastuullisia ratkaisuja asiakkaiden kanssa.

”Vastuullisuus on laaja käsite. Ammattikeittiöistä puhuttaessa myös henkilöhygienia on oleellinen osa vastuullista toimintaa. Vastuullisuus kattaa myös oikeanlaisen annostelun ja säästeliään vedenkäytön. Kaikilla näillä asioilla vahvistetaan sitä, että toimitaan kestävin keinoin”, Lea pohtii.

”Me puhtaus- ja hygienia-alan asiantuntijoina haluamme edesauttaa vastuullisuutta tarjoamalla siihen alan parhaat ratkaisut. Suunnittelemme yhdessä asiakkaan kanssa, miten vaadittu hygieniataso saavutetaan ja autamme valitsemaan sopivimmat ratkaisut kaikkiin puhtaus- ja hygieniatarpeisiin”, Mika jatkaa. Voit lukea lisää HygiNet® -palvelusta täällä.

Tunnelmia paikan päältä löydät Twitterissä tunnisteilla #meiranova ja #tuotenäyttely.