Vesa Sampakoski nimitetty rakentamisen liiketoimintajohtajaksi Kiilto Oy:öön

Vesa Sampakoski on nimitetty Kiilto Oy:öön johtamaan rakentamisen liiketoimintaa 20.9.2016 alkaen. Hänen tehtävänimikkeensä on liiketoimintajohtaja (Business Area Director, Construction).

Sampakoski on työskennellyt aiemmin Vexve Oy:n myyntijohtajana sekä Nokian Renkailla mm. Raskaat renkaat -tulosyksikön globaalin myyntiorganisaation esimiehenä.

Kiilto on kasvava yli satavuotias suomalainen perheyritys, joka luo hyvinvointia puhtaudesta ja rakentaa kestävää tulevaisuutta, ihmiset ja ympäristön huomioiden. Kehitämme, valmistamme ja myymme kemianteollisuuden ratkaisuja neljällä eri liiketoiminta-alueella, joita ovat rakentaminen, teollisuuden liimat ja palonesto, ammattihygienia sekä kuluttajatuotteet. Kiilto toimii yhdessätoista maassa ja työllistää yhteensä lähes 1000 henkilöä. Vuonna 2020 Kiillon liikevaihto oli noin 294 miljoonaa euroa. Kiillon toiminnan ydinajatuksia ovat ympäristöjohtajuus, läheisyys ja sitoutuminen tulevaisuuteen.