Vielä paikkoja jäljellä Tervetuloa meille -tapahtumiimme 9.10.2017

KiiltoClean osallistuu Suomalaisen Työn Liiton valtakunnalliseen Tervetuloa meille -viikkoon avaamalla ovet lähialueiden asukkaille. Turun ja Hankasalmen tehtailla järjestetään tutustumiskierrokset maanantaina 9.10.2017. Tapahtumiin voivat osallistua vain etukäteen ilmoittautuneet vierailijat. Ilmoittautumisaikaa on 4.10. saakka.

Huomioithan, että ilmoittautumislomake pitää täyttää jokaisen tutustumaan tulevan osalta erikseen, myös alaikäisten. Lisätietoa tapahtumistamme löydät tiedotteestamme.

Turvallisuuden takaamiseksi joudumme rajaamaan osallistujamäärän.
Valitettavasti kierros ei ole esteetön.
Alaikäiset voivat osallistua ainoastaan täysi-ikäisen valvojan seurassa.

Kiilto on kasvava yli satavuotias suomalainen perheyritys, joka luo hyvinvointia puhtaudesta ja rakentaa kestävää tulevaisuutta, ihmiset ja ympäristön huomioiden. Kehitämme, valmistamme ja myymme kemianteollisuuden ratkaisuja neljällä eri liiketoiminta-alueella, joita ovat rakentaminen, teollisuuden liimat ja palonesto, ammattihygienia sekä kuluttajatuotteet. Kiilto toimii yhdessätoista maassa ja työllistää yhteensä lähes 1000 henkilöä. Vuonna 2020 Kiillon liikevaihto oli noin 294 miljoonaa euroa. Kiillon toiminnan ydinajatuksia ovat ympäristöjohtajuus, läheisyys ja sitoutuminen tulevaisuuteen.