Vielä paikkoja jäljellä Tervetuloa meille -tapahtumiimme 9.10.2017

KiiltoClean osallistuu Suomalaisen Työn Liiton valtakunnalliseen Tervetuloa meille -viikkoon avaamalla ovet lähialueiden asukkaille. Turun ja Hankasalmen tehtailla järjestetään tutustumiskierrokset maanantaina 9.10.2017. Tapahtumiin voivat osallistua vain etukäteen ilmoittautuneet vierailijat. Ilmoittautumisaikaa on 4.10. saakka.

Huomioithan, että ilmoittautumislomake pitää täyttää jokaisen tutustumaan tulevan osalta erikseen, myös alaikäisten. Lisätietoa tapahtumistamme löydät tiedotteestamme.

Turvallisuuden takaamiseksi joudumme rajaamaan osallistujamäärän.
Valitettavasti kierros ei ole esteetön.
Alaikäiset voivat osallistua ainoastaan täysi-ikäisen valvojan seurassa.