Report this content

Kiinteistömaailma tuo uutta asuntokauppaan: KODINKONETURVA sekä myyjän että ostajan eduksi Vaikka kodinkoneita hajoaa melko harvoin heti asuntokaupan jälkeen, eikä kyse ole suurista rahoista, kaupanjälkeiset riidat aiheuttavat joskus turhaan suurta mielipahaa. Sampo-konserniin kuuluva Kiinteistömaailma tarjoaa nyt asiakkailleen Kodinkoneturvan automaattisesti kaikkiin vanhojen asuntojen (asunto- osakkeiden ja omakotitalojen), vapaa-ajanasuntojen ja maatilojen kauppoihin. Asunnon ostaja saa vakuutuksesta korvauksen, jos kodinkoneet rikkoutuvat puolen vuoden aikana asunnon hallinnan siirtymisestä. Toisaalta myyjän ei enää tarvitse pelätä kaupanjälkeisiä riitoja hajoavien kodinkoneiden vuoksi. Kiinteistömaailma on kehittänyt uutta vakuutustuotetta jo vuoden ajan yhdessä If Vahinkovakuutusyhtiön kanssa: - Pilotoinnista eri puolilla Suomea saatujen kokemusten perusteella syntyi Kodinkoneturva, joka nostaa välityspalvelun laatu- ja osaamismielikuvaa. Asiakas saa todellista lisäarvoa, sillä vakuutuksesta ei tule kustannuksia asunnon ostajalle eikä myyjälle, Kiinteistömaailman toimitusjohtaja Paavo Aunola toteaa. - Kodinkoneturva on etu molemmille asuntokaupan osapuolille. Se on lisäturva asuntokauppaan ja vähentää kaupan jälkeisiä ongelmia. Kodinkoneturva korvaa kodinkoneen korjauksen tai jälleenhankinnan, eikä siinä ole omavastuuosuutta. Korvauksessa otetaan toki huomioon kodinkoneen ikä, eikä yli 20 vuotta vanhoja kodinkoneita enää korvata. Myöskään normaalia kulumista ei korvata. Vakuutuksenantaja on If Vahinkovakuutusyhtiö Oy. Kodinkoneturva kuuluu osana Kiinteistömaailmassa syyskuun alusta alkaen tehtyihin myyntitoimeksiantoihin. Asiakkaan ei tarvitse tehdä mitään, vaan Kodinkoneturva tulee automaattisesti vähitellen kaikkiin myytävinä oleviin asuntoihin. Lisätietoja: Toimitusjohtaja Paavo Aunola, Kiinteistömaailma Oy, puh. (09) 6122 1515,050 386 6631 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/09/10/20030910BIT00020/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/09/10/20030910BIT00020/wkr0002.pdf