UFC-ottelija Teemu Packalén tositoimiin Abu Dhabissa!

UFC-vapaaottelija Teemu Packalénin pitkäksi venynyt paluu loukkaantumistauolta päättyy kesän jälkeen. Vielä vahvistamattomien tietojen mukaan turkulaistaistelija nähdään tositoimissa 7. syyskuuta Abu Dhabissa, ja Packalén saa vastaansa tappiottoman UFC-tulokkaan Ottman Azaitarin.

Huolella itseään kuntouttaneen Packalénin oli määrä otella jo huhtikuussa Pietarissa Aleksandr Jakovlevia vastaan, mutta harjoitusleirillä tullut nilkkavamma sotki suunnitelmat. Lyhyen toipumisen jälkeen Packalénin ei tarvinnut odotella uutta työtarjousta kovin pitkään. Turkulaisen edellisestä UFC-ottelusta on jalkavammojen vuoksi ehtinyt vierähtää jo runsaat kaksi vuotta. Nyt hän saa hioa huippukuntoon vielä kesän yli.

Saksan-marokkolainen Ottman Azaitar on viisivuotisella ammattilaisurallaan kerännyt päällisin puolin näyttävän 11 voiton listan pääosin keskeytysvoitoilla. "Bulldozer"-lempinimensä veroisesti jyräävä aggressiivinen pystyottelija on napannut viidestä viime voitostaan neljä tyrmäyksin, mutta vastusten osaaminen on usein ollut kaukana UFC-tasosta. Azaitar solmi UFC-sopimuksen jo loppuvuodesta 2018.

Toteutuessaan ottelu vie turkulaisen hänen uransa suurimpaan tapahtumaan. Abu Dhabin UFC 242 -iltaman pääotteluksi on kaavailtu kevytsarjan odotettua mestaruusottelua Khabib Nurmagomedovin ja Dustin Poirierin välillä.

Kindred Group (entinen Unibet Group) on yksi Euroopan suurimmista online-pelejä ja digitaalisia sisältöjä tarjoavista yhtiöistä. Tukholman Nasdaq OMX Nordic Exchange -pörssiin listattu Kindred Group sisältää 14 asiakasbrändiä, joilla on yli 16,5 miljoonaa asiakasta maailmanlaajuisesti. Kindred valittiin marraskuussa 2016 vuoden parhaaksi ja vastuullisimmaksi peliyhtiöksi. Kindred on Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestön EGBA:n (European Gaming and Betting Association) perustajajäsen. Yhtiö on eCOGRA:n (e-Commerce Online Gambling Regulation and Assurance) auditoima ja sertifioima vastuullinen toimija. Lisätietoja yhtiöstä löytyy osoitteesta www.kindredplc.com.