Vedonlyöjät: Tanhupallo on vuoden sketsihahmo

Viihdeohjelma Putouksen finaalia jännitetään kotikatsomoissa ensi lauantaina. Hauskimman sketsihahmon tittelistä taistelevat peliyhtiö Unibetin voittajasuosikki, Kiti Kokkosen Tanhupallo ja Ernest Lawsonin Ansa Kynttilä.

Putous-kausi on edennyt finaalijaksoon, jossa kruunataan tv-kansan suosikki, Vuoden sketsihahmo -kilpailun voittaja. Unibet on nostanut ykköspallille jo alkumetreillä katsojat valloittaneen Tanhupallon kertoimella 1,15. Hahmon takana on Suomen Komediateatterin taiteellinen johtaja, näyttelijä ja kirjailija Kiti Kokkonen. Tanhupallon haastaa tomera opettajatar Ansa Kynttilä Unibetin kertoimella 3,00. Ansa Kynttilää esittää oululaislähtöinen luokanopettaja ja näyttelijä Ernest Lawson.

Putouksen yhdeksännen tuotantokauden finaali nähdään suorana lähetyksenä MTV3-kanavalla lauantaina 10.3. klo 19.30. Voittaja valitaan yleisöäänestyksellä ja ohjelman juontajana toimii tuttuun tapaan Roope Salminen.

Putous 2018 voittaja

Tanhupallo 1,15