HyperX yhteistyöhön kesän hittielokuvan X-Men: Days of Future Past kanssa

• Upouusien HyperX-tuotteiden lanseerauksen kunniaksi HyperX-sankarit ovat yhdistäneet voimansa X-Men - Days of Future Past -elokuvan kanssa

• Tarjolla on laaja valikoima ainutlaatuisia elokuvaesineitä ja kilpailupalkintoja, mukaan lukien unohtumaton matka New Yorkiin, jossa voittaja pääsee kokemaan ”X:n voiman”

saattaa 2014 – Muistituotteiden itsenäisen markkinajohtajan Kingston Technology Company, Inc.:n HyperX®-osasto on tänään julkistanut yhteistyönsä 20th Century Foxin ja X-Men-sarjan seitsemännen elokuvan, X-Men: Days of Future Past, kanssa. Kingston ja 20th Century Fox ovat ennenkin tehneet yhteistyötä keskenään mainostaakseen uusimpia elokuviaan ja tuottaakseen faneilleen lisäiloa Kingston-tuotteiden avulla. Tällä kertaa Kingstonin tehokas HyperX-tuoteosasto osallistuu X-Men: Days of Future Past -elokuvan julkaisuun Euroopassa, Lähi-idässä ja Afrikassa.

HyperX:n sankarit ovat päättäneet yhdistää voimansa X-Menin sankareiden kanssa taistelussaan ihmiskunnan tulevaisuuden puolesta. Yhteistyön kunniaksi HyperX on käynnistänyt upean Facebook-kilpailun, jossa kaikilla X-Men- ja HyperX-faneilla on mahdollisuus voittaa mahtavia elokuvamuistoja, kuten ainutlaatuisen Magneton kypärän, sekä tehokkaita muistituotteita, SSD-massamuisteja, USB-muistitikkuja ja jopa upouuden kuulokesetin, jotta fanimme pystyvät voittamaan virtuaalitaistelunsa. Eikä siinä vielä kaikki! Lisäksi tarjoamme yhdelle onnekkaalle ainutlaatuisen matkan New Yorkiin, jossa voittaja voi kokea ”X:n voiman”. Voit osallistua Facebook-kilpailuun seuraavan linkin kautta: http://bit.ly/1hHNQqw.

Kilpailuiden lisäksi HyperX:llä on X-Men-kampanjan aikana useita tarjouksia valittujen yhteistyökumppaneiden kanssa eri puolilla Eurooppaa, Lähi-itää ja Aasiaa. Tarjousten on tarkoitus astua voimaan samaan aikaan elokuvan ensi-illan kanssa. Tarjoukset keskittyvät seuraaviin tuotteisiin: HyperX 3K SSD 240GB & 480GB, supernopea HyperX Beast -muisti, DataTraveler HyperX 3.0 USB, 64GB - 256GB & DataTraveler Predator 512GB & 1TB.

”Me HyperX:llä emme suhtaudu intohimolla ainoastaan tehokkaisiin IT-laitteisiin ja peleihin, vaan olemme myös sarjakuva- ja elokuvafriikkejä,” kertoo EMEA-alueen strategisen markkinoinnin & suhdetoiminnan johtaja Krystian Jaroszynski. ”Kun 20th Century Fox tarjosi meille tilaisuutta mainostaa X-Men: Days of Future Past -elokuvaa, asiaa ei tarvinnut edes miettiä. Olimme saman tien mukana! Tiesimme, että HyperX:n avulla sekä meidän tuotteidemme että X-Menin fanit hyötyisivät yhteistyöstä.”

HyperX on Kingston Technologyn tehotuotteiden osasto, joka sisältää nopean DDR3-muistin, SSD-massamuistit, USB-muistitikut ja kuulokkeet. Pelaajille, ylikellottajille ja harrastajille suunnattu HyperX tunnetaan kaikkialla maailmassa laadustaan, suorituskyvystään ja innovatiivisuudestaan. HyperX on omistautunut kilpapelaamiselle, sillä se sponsoroi maailmanlaajuisesti yli 20 tiimiä ja se on Intel Extreme Masters -turnauksen pääsponsori. HyperX on läsnä monilla messuilla, kuten Brasil Game Showssa, China Joyssa, DreamHackissa, gamescomissa ja PAX:ssa.

Lisätietoja löydät HyperX:n verkkosivuilta.

HyperX SoMessa :

Google +:

HyperX

HyperX® on Kingston Technologyn liiketoimintayksikkö. Kingston Technology on maailman suurin puolijohdetoimittajiin sitoutumaton muistituottaja. HyperXn päätoimipaikka sijaitsee Fountain Valleyssa, California, USA.
Lisätietoja +44 (0)1932 738888 tai tutustu
www.kingston.com/us/memory/hyperx .

Mikko Maanoja Susanna
       +358 50 302 1181 Kingston@ePR.nu
      MMaanoja@Kingston.eu

Kingston , the Kingston logo and HyperX are registered trademarks of Kingston Technology Corporation. All rights reserved. All other marks may be the property of their respective titleholders.

Avainsanat:

Lainaukset