Kingston Digital esittelee huippunopean SDHC/SDXC UHS-I U3 muistikortin 4K ja Ultra-HD videointiin

Maailman muistituotemarkkinoiden itsenäisen markkinajohtajan Kingston Technology Company Inc.:n tytäryhtiö Kingston Digital Europe Co LLP on julkaissut tänään tuotevalikoiman nopeimman Secure Digital -muistikortin. Uusi SDHC/SDXC UHS-I U3 –muistikortti mahdollistaa ammattilaisten ja kuluttajien 4K sekä muiden HD korkearesoluutiovideoiden tallentamisen.

Kingstonin uusi SDHC/SDXC UHS-I U3 –muistikortti täyttää SD Associationin asettamat nopeusvaatimukset, UHS-I U3 (Ultra High-Speed Bus, Speed Class 3), mikä takaa muistikortin vähimmäissuorituskyvyn, 30 Mbps luku- ja kirjotusnopeuden. Tämä mahdollistaa videon tallentamisen sekä 4K resoluutiotason toistamisen ilman viiveitä. Uutuutta on saatavilla 16, 32 ja 64 gigan kokoluokissa. Muistikortti tarjoaa huikean 90Mbps:n lukunopeuden ja 80Mbps:n kirjoitusnopeuden, mikä on kahdeksankertainen verrattuna tavalliseen Class 10 nopeusluokan kortteihin. Nopeampi suorituskyky takaa onnistuneen yhtenäisen ja keskeytyksettömän tallentamisen sekä nopeamman tiedonsiirron tietokoneen ja muistikortin välillä etenkin mikäli hyödyntää USB 3.0 muistikortinlukijaa.

SDHC/SDXC UHS-I U3 muistikortit ovat yhteensopivia SDHC ja SDXC formaattia tukevien laitteiden kanssa. Korkealaatuinen suorituskyky mahdollistaa Full HD (1080p), Ultra HD (2160p), 3D, and 4K2K formaattien tallentamisen järjestelmäkameroissa sekä teräpiirtovideokameroissa. Lisäksi huippunopean kirjoitusnopeuden ansiosta korkearesoluutiokuvien nopea sarjakuvaus onnistuu vaivatta. Käyttäjä voi tallentaa 64 gigan kortille 60 minuuttia 4K HD videota tai ottaa RAW tai JPEG –kuvaformaatin tiedostoja aina 8.000 kuvaan asti (24MP).

SDHC/SDXC UHS-I U3 muistikorteille myönnetään elinikäinen takuu ja ilmainen tekninen tuki. Lisätietoja löytyy osoitteesta: kingston.com/us/flash/sd_cards.

Ominaisuudet ja tuotetiedot:

• Standardi: SD Card Associationin suorituskykyvaatimukset.

• Tiedosto: FAT32 (SDHC 16GB–32GB), exFAT (SDXC 64GB)

• Takuu: elinikäinen takuu, ilmainen asiakaspalvelu.

• Kapasiteetti*: 16GB, 32GB, 64GB

• Mitat: 24mm x 32mm x 2.1mm

• Käyttölämpötila: -25°C - 85°C

• Säilytyslämpötila: -40°C - 85°C

• Volttimäärä: 3.3v

• Nopeus**: 90MB/s luku ja 80MB/s kirjoitus.

* Osaa mainitusta muistikapasiteetista käytetään formatointiin ja muihin toimintoihin, jolloin tila ei ole käytettävissä tiedon tallentamiseen. Näin ollen varsinainen tiedon tallentamisen muistikapasiteetti on pienempi kuin tuotteessa ilmoitettu muistikapasiteetti. Lisätietoja löytyy: kingston.com/flashguide.

** Nopeus voi vaihdella isäntälaitteiston, ohjelmiston ja käytön mukaan.

Tuotekuvaus Tuotekoodi
16GB SDHC UHS-I Speed Class 3 Flash Card SDA3/16GB
32GB SDHC UHS-I Speed Class 3 Flash Card SDA3/32GB
64GB SDHC UHS-I Speed Class 3 Flash Card SDA3/64GB

Mikko Maanoja
Business Development Manager Finland
mmaanoja@kingston.eu

Seuraa Kingstonia:

Tietoa Kingston Digital, Inc.:stä

Kingston Digital, Inc. (”KDI”) on maailman suurimman riippumattoman muistituotevalmistajan Kingston Technology Company, Inc.:n USB-muisteihin erikoistunut tytäryhtiö. Vuonna 2008 perustetun KDI:n pääkonttori sijaitsee Kalifornian Fountain Valleyssa, Yhdysvalloissa. Lisätietoja saat soittamalla numeroon 44 (0)1932 738888 tai vierailemalla osoitteessa www.kingston.com.

Kingston ja Kingstonin logo ovat Kingston Technology Corporationin rekisteröityjä tavaramerkkejä. Kaikki oikeudet pidätetään. Kaikki muut merkit voivat olla omistajiensa omaisuutta.

Avainsanat: