Kingston Digital julkaisi neljännen sukupolven High-Speed kortinlukijan sekä 64 gigan 600X CF- muistikortin

• Monipuolinen USB 3.0 kortinlukija keskeytyksettömään tiedonsiirtoon
  • 64gigan muistikortti CF Ultimate 600x -muistisarjaan

2015-03-30 - Maailman muistituotemarkkinoiden itsenäisen markkinajohtajan Kingston Technology Company Inc.:n tytäryhtiö Kingston Digital, Inc. julkisti tänään neljännen sukupolven HS4 All-In-One Media Reader -kortinlukijan. Edeltäjäänsä verrattuna tämä monipuolinen lukija kykynee lukemaan myös uusimpia SD –korttiformaatteja (UHS-I, UHS-II) sekä CF –korttiformaatteja Type I ja II (UDMA 0-7).

Käyttäjät voivat vaivatta ja nopeasti varmuuskopioida tiedostoja tai siirtää musiikkia, valokuvia, videoita sekä muita tiedostoja USB 3.0 –suorituskyvyn ansiosta, joka kykenee lähes kymmenen kertaa nopeampaan tiedonsiirtoon kuin USB 2.0. Tämä mukana kulkeva pienikokoinen kortinlukija on alaspäin yhteensopiva USB 2.0 laitteiden kanssa sekä on päällystetty harjattuun nikkelikoteloon.

Kingston® julkaisi myös uuden 64 gigan muistikortin sen CompactFlash Ultimate 600x -muistisarjaan. Muistisarjan 32 gigan ja 64 gigan muistit tarjoavat äärimmäistä nopeutta aina 90Mt/s asti tukien sarjakuvausta tai HD –tason videointia. Mukana tulevan MediaRECOVER® -ohjelmiston avulla käyttäjät voivat pelastaa deletoituja tiedostoja ja palauttaa korruptoituneet tiedostot mikäli tarpeen.

“HS4 All-In-One Media Reader on erinomainen laite pikaiseen tiedonsiirtoon eri laitteiden välillä niin kotona kuin matkoilla,” sanoo Jean Wong - Flash memory business manager - Kingstonilta. “Korkean kapasiteetin CF Ultimate 600x –sarjan muistikortit mahdollistavat innokkaiden valo- ja videokuvaajien tallentaa enemmän materiaalia ja kun käytössä on uusin lukija niin tiedonsiirtokin käy ripeästi ja yksinkertaisesti.”

HS4 All-In-One Media Reader on varustettu kahden vuoden takuulla ja CF Ultimate 600x muistikortit puolestaan elinikäisellä takuulla sekä molemmille tuotteille on ilmainen tekninen tuki. Lisätietoja löytyy osoitteesta: www.kingston.com

HS4 All-In-One Media Reader Features and Specifications:

• Ultra-portable: small size makes it an easy and convenient travel accessory
  • Versatile: Supports the major types of memory cards and the latest speeds standards (UHS-I and UHS-II)
  • Fast: USB 3.0 performance for an efficient and effortless data transfer
  • Compliant: with USB 3.0 specifications, backwards compatible with USB 2.0
  • Guaranteed: two-year warranty, free technical support
  • Dimensions: 93.17mm x 52.68mm x 16mm
  • Speed Rating1: Up to 5Gbit/s data transfer speed
  • Operating Temperature: 32º to 140ºF / 0º to 60ºC
  • Storage Temperature: -4º to 185ºF / -20º to 85ºC
  • Supported card formats:
    • Compact Flash: CF Type I & II (UDMA 0-7)
    • Secure Digital: SD/SDHC UHS I-II/SDXC UHS I-II
    • microSD: microSD/microSDHC UHS-I/microSDXC UHS-I
    • Memory Stick®3: Memory Stick PRO/Duo™/PRO Duo™/ PRO-HG Duo™
  • Requirements: system with USB 3.0
  • Built-In LED Indicator
  • USB 3.0 Cable Included

Operating System USB 3.02 USB 2.0
Windows® 8.1, 8, 7 (SP1), Vista® (SP2) Yes Yes
Mac OS X v.10.7.x + Yes Yes
Linux v.2.6x + Yes Yes
Chrome OSTM Yes Yes

1 Speed may vary due to host and device configuration.

2 Requires a host device with a USB 3.0 post.

3 All brand and product names mentioned herein are for identification purposes only. Memory Stick and Memory Stick PRO Duo are trademarks of Sony Corporation. Kingston is not affiliated with Sony Corporation. Other product names are trademarks or registered trademarks of their respective holders.

Kingston can be found on:

Flickr:

About Kingston Digital, Inc.

Kingston Digital, Inc. (“KDI”) is the Flash memory affiliate of Kingston Technology Company, Inc., the world’s largest independent manufacturer of memory products. Established in 2008, KDI is headquartered in Fountain Valley, California, USA. For more information, please call +44 (0)1932 738888 or visit www.kingston.com

Would you like to evaluate/test this product you are welcome to contact us. Kingston@epr.nu

Mikko Maanoja Susanna Axäll
+358 50 302 1181 +46 706206032
MMaanoja@Kingston.eu Kingston@ePR.nu

Mikko Maanoja
Business Development Manager Finland
mmaanoja@kingston.eu

Avainsanat:

Lainaukset

HS4 All-In-One Media Reader on erinomainen laite pikaiseen tiedonsiirtoon eri laitteiden välillä niin kotona kuin matkoilla.
Jean Wong - Flash memory business manager - Kingstonilta.
Jean Wong - Flash memory business manager - Kingstonilta