Kingston Digital toimittaa kahden liitännän USB muistin Android älypuhelimille ja tablettitietokoneille

• DataTraveler microDuo toimii lisämuistina mobiililaitteille
  • Siirrä suuria tiedostoja älypuhelimen ja tablettitietokoneen välillä USBn avulla.
  • Vapauta arvokasta muistikapasiteettia päälaitteeltasi

(2014-03-04) – Tänään julkistettu DataTraveler microDuo on kooltaan pieni USB muisti, joka on varustettu sekä USB että microUSB portilla. DataTraveler® microDuon avulla kuluttajat voivat laajentaa Android™ tablettitietokoneen ja älypuhelimen muistikapasiteettia.

DataTraveler microDuo käyttää päälaitteen microUSB porttia, jota yleisesti käytetään akun lataamiseen. Tuotteen  käytännöllisyys korostuu etenkin kun yhä useampi älypuhelin sekä tablettitietokone tuodaan markkinoille ilman microSD korttipaikkaa, jolla muistikapasiteetin lisääminen olisi mahdollista toteuttaa. Tuotetta voidaan käyttää USB On-The-Go yhteensopivissa laitteissa ja kahden liittimen avulla käyttäjä voi siirtää tiedostoja ilman liittämistä tietokoneeseeen*. Älypuhelimet ja tablettitietokoneet mahdollistavat jo korkearesoluutiokuvien sekä -videoiden ja jotkut jopa jo 4K resoluution tallentamisen. Kuluttajat voivat yhtä helposti kuin tavalliseltakin USB muistilta siirtää suuria tiedostoja, kuvia, videoita ja musiikkia päälaitteelta vapauttaakseen tallennustilaa.

“DT microDuo on mukava kumppani puhelimille tai tablettitietokoneille. Tämän avulla käyttäjät voivat vaivattomasti ottaa siihen varmuuskopion, vapauttaa kapasiteettia tai jakaa tiedostoja laitteiden välillä,” kertoo Flash tuotteiden liiketoimintajohtaja Jean Wong Kingstonilta. “Siinä on näppärästi toteutettu avainlenkki sekä kääntyvä korkkimekanismi, joten se on pieni kooltaan, mutta suuri kapasiteetiltaan. Muistille tallentuvat vaivatta kokonaiset musiikkikirjastot tai videot, esimerkiksi matkoilla ilman huolta, että päälaitteen muistikapasiteetti loppuisi kesken.”

Yhteensopivat laitteet löytyvät linkin takaa www.kingston.com/otg/compatibility.  DataTraveler microDuo on saatavilla 8, 16, 32 ja 64 gigan kokoluokissa ja tuotteelle myönnetään viiden vuoden takuu sekä ilmainen tekninen tuki.  Lisätietoja löytyy osoitteesta: http://www.kingston.com/en/

Ominaisuudet ja tuotetiedot:

• USB OTG (On-The-Go): standardi, joka mahdollistaa tietyissä puhelimissa/tablettitietokoneissa liitännän ja tiedonsiirron microUSB portin kautta muihin USB laittaisiin kuten Kingstonin DT microDuon kanssa.
  • 2-in-1: microUSB and USB 2.0 liitännät helppoon tiedonsiirtoon tablet tietokoneen, puhelimen ja tietokoneen välillä.
  • Plug-and-Play: helppokäyttöinen, kuten tavallisen USB muistin liittäminen laitteeseen. Pienen taskuunsopivan muotoilun ansiosta helppo kuljettaa mukana.
  • Kapasiteetti**: 8GB, 16GB, 32GB, 64GB
  • USB 2.0: USB 2.0 standardi.
  • Mitat: 27.63mm x 16.46mm x 8.56mm
  • Käyttölämpötila: 32°F to 140°F (0°C to 60°C)
  • Säilytyslämpötila: -4°F to 185°F (-20°C to 85°C)
  • Takuu/tuki: 5 vuotta, ilmainen asiakaspalvelu.

*File manager sovellus vaaditaan tiedonsiirtoon. Ilmainen ES File Explorer saatavilla Google Play™ kautta.

** Osaa mainitusta muistikapasiteetista käytetään formatointiin ja muihin toimintoihin, jolloin tila ei ole käytettävissä tiedon tallentamiseen. Näin ollen varsinainen tiedon tallentamisen muistikapasiteetti on pienempi kuin tuotteessa ilmoitettu muistikapasiteetti. Lisätietoja löytyy: kingston.com/flashguide.

Kingston DataTraveler microDuo
Tuotekoodi Tuotekuvaus
DTDUO/8GB 8GB DataTraveler microDuo Flash Drive
DTDUO/16GB 16GB DataTraveler  microDuo Flash Drive
DTDUO/32GB 32GB DataTraveler  microDuo Flash Drive
DTDUO/64GB 64GB DataTraveler  microDuo Flash Drive

Käyttöjärjestelmätuki USB 2.0
Windows® 8.1, 8, 7, Vista®, RT Kyllä
Mac OS X v.10.6.x + Kyllä
Linux v. 2.6 + Kyllä

Kingstonin löytää myös:

Tietoa Kingston Digital, Inc.:stä

Kingston Digital, Inc. (”KDI”) on maailman suurimman itsenäisen muistituotevalmistajan Kingston Technology Company, Inc.:n muistitikkutuotteita valmistava tytäryhtiö. Vuonna 2008 perustetun KDI:n pääkonttori sijaitsee Fountain Valleyssa Yhdysvaltain Kaliforniassa. Lisätietoja saa numerosta +44 (0)1932 738888 tai osoitteesta www.kingston.com

Kingston ja Kingstonin logo ovat Kingston Technology Corporationin rekisteröityjä tavaramerkkejä. Kaikki oikeudet pidätetään. Kaikki muut merkit voivat olla oikeudenomistajiensa omaisuutta.

Mikko Maanoja    Susanna
      Kingston Technology Europe Co LLP    ePR