Kingston julkaisee USB 3.0 -muistitikun henkilökohtaisen tietoturvan takaamiseksi

• DataTraveler Locker+ G3 turvaa arkaluontoiset, henkilökohtaiset tiedot

• USB 3.0 mahdollistaa tiedostojen nopeamman turvaamisen

• Monipuolinen tietoturva toimii sekä Mac-koneilla että PC-tietokoneilla

Muistituotemarkkinoiden riippumattoman markkinajohtajan Kingston Technology Company Inc.:n tytäryhtiö Kingston Digital Europe Co LLP on tänään ilmoittanut lanseeraavansa DataTraveler® Locker+ G3 (DTLPG3) USB 3.0 -muistitikun, joka takaa henkilökohtaisen tietoturvan. Uusi seuraavan sukupolven DataTraveler Locker+ G3 tarjoaa USB 3.0 -tason nopeutta virtaviivaisessa metallikotelossa, jossa on sisäänrakennettu avainrengas. Näin valokuvat, henkilökohtaiset asiakirjat ja muut tiedostot ovat turvassa ja helposti saatavilla.

Kingstonin DataTraveler Locker+ G3 suojaa tiedot salasanalla ja laitteistosalauksen avulla tarjoten kuluttajille parasta mahdollista henkilökohtaista tietoturvaa USB 3.0 -tason nopeudella. DTLPG3:n lukunopeus on kolme kertaa suurempi ja kirjoitusnopeus kaksi kertaa nopeampi kuin aiemman sukupolven DataTraveler Locker+ G2; sen lukunopeus on jopa 135MB/s ja kirjoitusnopeus jopa 40MB/s. Tietoturvaominaisuudet ovat muistitikulla valmiina, joten sille ei tarvitse asentaa mitään sovelluksia. Näin muistitikku on erittäin turvallinen ja helppokäyttöinen.

”Olemme innoissamme voidessamme tarjota USB 3.0 -aseman, joka takaa kuluttajien henkilökohtaisten tietojen turvallisuuden,” sanoo Mikko Maanoja, Business Development Manager Finland . ”Tuote sopii loistavasti niille, jotka haluavat säilyttää henkilökohtaisia asiakirjojaan turvallisella, helppokäyttöisellä, tyylikkäällä ja edullisella muistitikulla.”

DataTraveler Locker+ G3 on saatavilla 8GB, 16GB, 32GB ja 64GB muistikapasiteetilla. Sille myönnetään lisäksi viiden vuoden takuu ja ilmainen tekninen tuki. Muistitikku on myös taattua luotettavaa Kingston-laatua. Lisätietoja löydät osoitteesta www.kingston.com/en/

Kingston DataTraveler Locker+ G3 Ominaisuudet ja tekniset tiedot:

• Laitteistosalaus: parasta henkilökohtaista tietoturvaa, joka pitää tietosi turvassa

• Ylivertainen salasanasuojaus: käyttäjä asettaa salasanan, joka estää laitteen luvattoman käytön

• Helppokäyttöinen: ei sovelluksen asentamista

• Monipuolinen: toimii niin Mac OS X- kuin Windows-järjestelmissäkin

• Turvallinen: muistitikku lukittuu ja formatoituu uudelleen 10 epäonnistuneen kirjautumisyrityksen jälkeen

• Tyylikäs: kestävä metallikotelo sisäänrakennetulla avainrenkaalla

• Co-Logo-ohjelma saatavilla*: räätälöi DataTraveler Locker+ G3 lisäämällä siihen oma logosi ja/tai digitaalisia tiedostoja, ja kasvata samalla nopeasti organisaatiosi tunnettuutta. Räätälöintiohjelma tarjoaa ainutlaatuisia pakkauksia, räätälöityjä profiileja, värivaihtoehtoja, sisällön latausta ja paljon muuta – kaikki tämä helposti ja vaivattomasti tilaamalla.

• Tuet: Windows® 8, Windows® 7, Vista®, XP & Mac OS X

• Takuu: viiden vuoden takuu ilmaisella teknisellä tuella

• Muistikapasiteetit**: 8GB, 16GB, 32GB, 64GB

• Nopeus***:
    USB 3.0 nopeus:
    8GB: 80MB/s luku, 10MB/s kirjoitus
    16GB: 135MB/s luku, 20MB/s kirjoitus
    32GB–64GB: 135MB/s luku, 40MB/s kirjoitus

USB 2.0 nopeus:
    8GB: 30MB/s luku, 10MB/s kirjoitus
    16GB–64GB: 30MB/s luku, 20MB/s kirjoitus

• Mitat: 60.56mm x 18.6 mm x 9.75 mm

• Järjestelmän vähimmäisvaatimukset:

• USB 3.0- ja 2.0-yhteensopiva

• Käyttöön tarvitaan kaksi (2) vapaata peräkkäistä asematunnusta****

• Käyttölämpötila: 0 °C – 60 °C)

• Säilytyslämpötila: -20 °C – 85 °C)

* Vaadittava vähimmäismäärä. Suoritettu tehtaalla.
    ** Osaa muistitikun ilmoitetusta muistikapasiteetista käytetään formatointiin ja muihin toimintoihin, eikä se ole käytettävissä tiedon tallentamiseen. Näin ollen tiedon tallentamiseen käytettävä todellinen kapasiteetti on pienempi kuin tuotteessa ilmoitettu kapasiteetti. Lisätietoja löytyy Kingstonin Flash Memory Guide -oppaasta.
    *** Nopeus voi vaihdella isäntälaitteistosta, ohjelmistoista ja käytöstä riippuen.
    **** Ensimmäiset vapaat asematunnukset fyysisten laitteiden, kuten järjestelmäosioiden, optisten asemien jne., jälkeen.

Kingston DataTraveler Locker+ G3
Part Number Capacity and Features
DTLPG3/8GB 8GB DataTraveler Locker+ G3 USB Flash Drive
DTLPG3/16GB 16GB DataTraveler Locker+ G3 USB Flash Drive
DTLPG3/32GB 32GB DataTraveler Locker+ G3 USB Flash Drive
DTLPG3/64GB 64GB DataTraveler Locker+ G3 USB Flash Drive

Operating System USB 3.0 USB 2.0
Windows® 8.1 Yes Yes
Windows® 8 Yes Yes
Windows® RT
Windows® 7 (SP1) Yes Yes
Windows Vista® (SP2) Yes Yes
Windows XP (SP3) Yes Yes
Mac OS X v.10.6.x – 10.9.x Yes Yes

Mikko Maanoja
Business Development Manager Finland
mmaanoja@kingston.eu

Seuraa Kingstonia:

Tietoa Kingston Digital, Inc.:stä

Kingston Digital, Inc. (”KDI”) on maailman suurimman riippumattoman muistituotevalmistajan Kingston Technology Company, Inc.:n USB-muisteihin erikoistunut tytäryhtiö. Vuonna 2008 perustetun KDI:n pääkonttori sijaitsee Kalifornian Fountain Valleyssa, Yhdysvalloissa. Lisätietoja saat soittamalla numeroon 44 (0)1932 738888 tai vierailemalla osoitteessa www.kingston.com.

Kingston ja Kingstonin logo ovat Kingston Technology Corporationin rekisteröityjä tavaramerkkejä. Kaikki oikeudet pidätetään. Kaikki muut merkit voivat olla omistajiensa omaisuutta.

Avainsanat:

Lainaukset