Kingstonin SSD-levyt vauhdittavat ASUS Zenbook Ultrabook tietokonemallistoa

Kingston M.2 2260 SATA SSD-levyt ASUS Zenbook UX301LA, UX301LAA malleihin

Maailman muistituotemarkkinoiden itsenäisen markkinajohtajan Kingston Technology Company Inc.:n tytäryhtiö Kingston Digital Europe Co LLP kertoo tänään, että sen M.2 2260 SATA SSD-levyt löytyvät ASUS Zenbook™ UX301LA ja UX301LAA malleista. Kingstonin SSD-levyt auttavat tyylikkäitä Ultrabook™ tietokoneita nopeassa käynnistyksessä ja sammutuksessa sekä sovellusten pikaisessa avaamisessa ja sulkemisessa. SSD-levyt pidentävät akunkestoa sekä siirtyminen virkistystilaan ja takaisin tapahtuu ripeästi.

ASUS Zenbook UX301LA käyttää 128GB Kingston® M.2 2260 SATA SSD-levyä ja kun taas Zenbook UX301LAA on varustettu kahdella M.2 2260 SATA SSD-levyllä RAID 0 tilassa, jolloin käyttäjällä on tallennustilaa 256GB asti. Ohut rakenteinen SATA 6Gb/s SSD-levy tarjoaa vertaansa vailla olevan suorituskyvyn Ultrabookissa. M.2 2260 on yksi uuden sukupolven teknisistä toteutuksista, joita Kingston tarjoaa ratkaisuksi eri PC valmistajien Ultrabook tyyppisille alustoille.

“Meidän palkitussa Zenbookissa yhdistyy tyylikäs muotoilu ja toiminnallisuus. Upean laadukkaassa kosketusnäytössä korostuu taiteellinen suunnittelu,” kertoo Y.C. Chen, NB Senior Director, ASUS. “Tämä Zenbook on yksi kevyimmistä ja pienimmistä Ultrabookeista, joita olemme valmistaneet. Kingstonin M.2 2260 SSD tekee siitä nopean ja suorituskykyisen laitteen, joka vie tietokoneen käytön uudelle tasolle."

"ASUS Zenbookissa yhdistyy tyylikäs ja elegantti suunnittelu korkean suorituskyvyn, loistokkaan näytön ja laadukkaan äänen kanssa,” sanoo Ariel Perez, SSD business manager, Kingston. “Olemme ylpeitä saamaan ASUS yhtiön kumppaniksemme käyttämään viimeisintä OEM SSD-levytekniikkaamme niin kuin monet maailman johtavat yhtiöt ovat jo standardoineet Kingstonin SSD-levyt tietokoneisiinsa sekä palvelimiinsa.”

Lisätietoja löytyy osoitteesta http://www.kingston.com/en/

Kingstonin löytää myös:

Tietoa Kingston Digital, Inc.:stä

Kingston Digital, Inc. (”KDI”) on maailman suurimman itsenäisen muistituotevalmistajan Kingston Technology Company, Inc.:n muistitikkutuotteita valmistava tytäryhtiö. Vuonna 2008 perustetun KDI:n pääkonttori sijaitsee Fountain Valleyssa Yhdysvaltain Kaliforniassa. Lisätietoja saa numerosta +44 (0)1932 738888 tai osoitteesta www.kingston.com

Kingston ja Kingstonin logo ovat Kingston Technology Corporationin rekisteröityjä tavaramerkkejä. Kaikki oikeudet pidätetään. Kaikki muut merkit voivat olla oikeudenomistajiensa omaisuutta.

Susanna
ePR