KINNARPS ESITTELEE TYÖELÄMÄN MUUTTUVAT TRENDIT HELSINKI DESIGN WEEKIN TAPAHTUMISSA

Kinnarps tuo voimakkaasti esille työelämän uusiin trendeihin ja digitaaliseen murrokseen pohjautuvaa Next Office™ - ABW -monitilatoimiston konseptia Helsinki Design Weekin tapahtumissa. Uusiin ja innostaviin sisustamisen ratkaisuihin, jotka on suunniteltu yhä monimuotoistuvampaa työelämää ajatellen, voi tutustua 9.–13.9. L3 Muotoilumakasiinissa Jätkäsaaressa, sekä ID Helsinki –tapahtumassa Hernesaaressa. Lisäksi ID Helsingin ohjelmalavalla 8.9. klo 11.-12. kuullaan Euroopan suurimman toimistokalustajan laajaan trenditutkimukseen perustuva esitys työelämän monimuotoistumisen vaikutuksista tulevaisuuden työympäristöihin.

L3 Muotoilumakasiinissa, Kinnarpsin Workplace Wellness –monitilaosastolla b11 on esillä idearikkaita, ihmisen huomioon ottavia uutuuksia. Kalusteita, jotka herättävät ajattelemaan ja kokemaan sisustetun tilan uudella tavalla. Sisustuksia, jotka eivät ainoastaan näytä hyvältä, vaan joilla on myös tarkoitus, toiminta ja yhteys hyvinvointiin.

Boullée, vastapaino yksitoikkoiseen istumiseen.
Capella FreeMotion™, työtuoliin integroitu luonteva liike virkistää.
Couture, moni-ilmeinen istuinsarja - perinteisen moderni versio.
Deli, pysäyttävä pyöreys - aistittavaa mukavuutta silmälle ja keholle.
Embrace, turvallinen halaus - kotoisuutta taukoon ja neuvotteluun.

ID Helsinki tapahtuman ohjelmalavalla 8.9. klo 11:00 – 12:00 Kinnarps kertoo työelämän uusimmista trendeistä:

• Kinnarps Trend Report 2015 - Workspace and life space design for the diverse decade

”Työympäristösuunnittelun normit, joita yhä edelleen tänä päivänä noudatamme, määriteltiin aikoina, jolloin työpaikka oli pääasiallisesti analoginen tila paikallaan istuville, keski-ikäisille miehille. Tämän päivän työympäristöt näyttävät monella tapaa täysin erilaisilta ja on korkea aika sovittaa työtilat laajan käyttäjäkaartinsa mukaisiksi.”

Puhujana on värikäs ja mukaansa tempaava Peter Knecht, Kinnarps International Cocept Sales. Puheenvuoro on englanninkielinen.

Lisätietoja:
Liselott Bergholm-Slotte, markkinointipäällikkö, Kinnarps Oy, puh. 0207 561 200

Kuvat: Markkinointi puh. 0207 561 203, kinnarps@kinnarps.fi

Kinnarps Oy on suomalainen perheyhtiö, joka toimittaa sisustamisen kokonaisratkaisuja toimisto-, koulu-, ja hoivaympäristöihin. Koko toimitusketjun työtä määrittävät korkea laatu ja ympäristöystävällisyys – aina raaka-aineiden hankinnasta kalusteratkaisun toteuttamiseen saakka. Kinnarps Oy:n liikevaihto on noin 15 miljoonaa euroa ja yhtiö työllistää noin 50 henkilöä. Yhtiö on Perheyritysten liiton sekä Suomen Yrittäjien jäsen. Kansainvälinen Kinnarps-konserni on Euroopan suurin työympäristöjen kalustaja. Toiminta ulottuu 40 maahan ja konsernin palveluksessa on n. 2 400 työntekijää.

Tapahtumatiedot:

L3 Muotoilumakasiini, 9. - 13.9.
Paikka: Tyynenmerenkatu 6, Helsinki

Tapahtuma on jaettu ammattilaispäiviin sekä yleisöpäiviin. Ke-to 10 - 19 (ammattilaisille), pe-la 10-19, su 10- 16
Osasto: b11

ID Helsinki, tiistai 8.9. klo 11:00 – 12:00
Paikka: Tapahtumakeskus Telakka, Helsinki
Osasto: ID_063

Helsinki Design Week

“Vuonna 2005 perustettu Helsinki Design Week on Pohjoismaiden suurin muotoilufestivaali. Vuosittain syyskuussa järjestettävällä monialaisella festivaalilla näyttäytyvät muotoilun eri osa-alueet, muun muassa muoti, arkkitehtuuri ja kaupunkikulttuuri. Tämän vuoden festivaalipäivämäärät ovat 3.-13.9.2015. Helsinki Design Weekiä tuottaa designpalvelutoimisto Luovi Productions Oy.”