Kinnarps vahvistaa asemaansa kuntien sisustuspalveluiden tarjoajana

Kinnarps Oy on voittanut useita merkittäviä julkisia kalustesopimuksia ja vahvistaa otettaan kuntien maanlaajuisena sisustusratkaisuiden ja –palveluiden tarjoajana. Sopimukset on solmittu jo aikaisemmin Sarastian (KuntaPro Oy) ja Sansia Oy:n kanssa. Uusimpana KL-Kuntahankinnat Oy:n kanssa tehty sopimus, joka kattaa sekä oppi-, hoiva- että toimistokalusteiden osa-alueet. Solmittujen sopimusten perusteella hankintoja voivat tehdä kaikki kuhunkin yhteishankintayksikköön ja sen kalustesopimukseen sitoutuneet kunnat tai muut julkiset organisaatiot koko Suomessa. Sopimusten kautta Kinnarps Oy:n laaja mallisto on nyt kuntien saatavana maanlaajuisesti ja tuo piristävän lisän niiden aikaisempaan tarjontaan.

Luotettava sopimustoimittaja

Kinnarps on Euroopan johtava kalustetoimittaja, jonka asema uutena sopimustoimittajana avaa hankintayksiköille entistä laajemmat valinnan mahdollisuudet kattavasti koko maassa

Yhtiön laaja kalustemallisto sisältää laadukkaat ja hyvinvointia edistävät ratkaisut kaikkiin työympäristöihin ja erilaisiin tiloihin.

”Solmittujen sopimusten myötä tuomme kuntien saataville entistä enemmän laadukkaita ja vastuullisia vaihtoehtoja sekä monipuolisen tuotevalikoiman ja kokonaisvaltaisen palvelun, aina asiakasta kuunnellen,” kertoo Kinnarps Oy:n myyntipäällikkö Riitta Saastamoinen.

Helppo hankinta

Vastuullisesti tuotetut, kilpailutetut kalusteratkaisut edistävät jaksamista ja hyvinvointia monien oivaltavien ominaisuuksiensa ansiosta. Ergonomia, laatu ja muotoilu ovat avaintekijöitä kaikissa Kinnarpsin sisustusratkaisuissa.

Kinnarps Next Office ja Next Education palvelukonseptien mukaisesti Kinnarps tukee asiakasta kokonaisvaltaisesti työympäristökonsultoinnista alkaen, suunnittelusta projektien toteutukseen, hoitaen niin kalustekierrätyksen kuin muutot.

kinnarps@kinnarps.fi

Kinnarps Oy on työympäristön asiantuntija, joka tarjoaa monipuolisia sisustusratkaisuja ja -palveluja. Koko toimitusketjun työtä määrittävät ergonomia, laatu ja ympäristöystävällisyys. Kinnarps Oy:n liikevaihto on noin 16 miljoonaa euroa ja yhtiö työllistää noin 50 henkilöä. Yhtiö on Perheyritysten liiton sekä Suomen Yrittäjien jäsen. Toimintamme perustuu vahvasti asiakaslähtöisiin, luoviin ja rohkeisiin sisustamisen kokonaisratkaisuihin toimisto‐, hoiva‐ ja oppimisympäristöihin.

Kansainvälinen Kinnarpskonserni on Euroopan suurimpia työympäristöjen kalustajia. Toiminta ulottuu 40 maahan ja konsernin palveluksessa on n. 2 300 työntekijää.

Kinnarps on solminut KL-Kuntahankinnat Oy:n kanssa sopimuksen, joka kattaa oppi-, hoiva- ja toimistokalusteiden osa-alueet. Aikaisemmin on jo tehty hankintasopimukset Sarastian (KuntaPro Oy) ja Sansia Oy:n kanssa.

Kinnarps Oy:n myyntipäällikkö Riitta Saastamoinen