Kinnarpsin uusi VR-tekniikalla toteutettu virtuaalitoimisto on avattu

Mitä jos toimistosisustamisen uusimmat trendit voisi kokea virtuaalisesti? Kun huonekalumessut niin Helsingissä, Tukholmassa kuin Milanossakin jäivät koronan vuoksi toteutumatta, Kinnarps päätti hyödyntää virtuaalimaailman mahdollisuuksia ja rakennutti kokonaisen virtuaalisen showroomin VR-tekniikalla. Virtuaalisen Helsingin keskelle, Senaatintorille, nousseessa 2500 m² rakennuksessa on viisi erityyppistä tilaa kolmessa kerroksessa. Tiloissa pääsee kokemaan miten erilaiset sisustusratkaisut sekä viimeisimpiä innovaatioita hyödyntävät hybridityöskentelyn vaihtoehdot muuttuvat silmien edessä moniksi versioiksi.

Creative commons_nimi mainittava

Useassa yrityksessä mietitään nyt, miten toimiston pitäisi muuttua koronapandemian lopulta hellittäessä. Kinnarpsin virtuaalinäyttelyssä erilaisia vaihtoehtoja voi testata ja vaihdella helposti. Virtuaalisessa toimistorakennuksessa muun muassa työpisteistä muotoutuu käden käänteessä viihtyisä työpajatila, jonka toimintaan voi osallistua yhtä helposti paikan päällä kuin etänä. Virtual Space™ -tilassa on jopa pakkaamo, jossa voi nähdä, miten Kinnarpsin kalusteet pakataan ekologisesti palapelin tavoin huopiin kuljetettavaksi asiakkaille.

Helposti hahmotettavana, oikean näköisenä

Uudessa virtuaalitilassa voi kokea todentuntuisesti, miten kalusteratkaisut toimivat.

“Kalusteiden värejä ja materiaaleja voi muuttaa virtuaalitoimistossamme helposti. Tai vaikka vaihtaa kokoontumistilan tuolit sohviksi ja nojatuoleiksi. Tällaista variaatioiden kirjoa ei todellisessa toimistokalustenäyttelyssä voi koskaan tarjota, mutta VR-tekniikalla se on mahdollista. Virtuaalinäyttelyn avulla voimme myös palvella asiakkaitamme eri puolilla Suomea entistä helpommin ja joustavammin”, Kinnarpsin toimitusjohtaja Henrik Slotte sanoo.

Varaamalla puolen tunnin mittaisen ohjatun virtuaalikierroksen Kinnarpsin Helsingin Senaatintorille pystyttämässä toimitalossa, voi kokea käytännössä, miten toimisto muovautuu erilaisten tarpeiden mukaan ja kalusteet muuttavat niin väritystään kuin muotoaan silmien edessä.

Lisätietoja:

markkinointi- ja viestintäpäällikkö
www.kinnarps.fi

Kinnarps Oy on työympäristön asiantuntija, joka tarjoaa monipuolisia sisustusratkaisuja ja -palveluja. Koko toimitusketjun työtä määrittävät ergonomia, laatu ja ympäristöystävällisyys. Yhtiö on Perheyritysten liiton sekä Suomen Yrittäjien jäsen ja työllistää n. 40 henkilöä. Toimintamme perustuu vahvasti asiakaslähtöisiin, luoviin ja rohkeisiin sisustamisen kokonaisratkaisuihin toimisto‐, hoiva‐ ja oppimisympäristöihin.

Kansainvälinen Kinnarps Group on yksi Euroopan johtavista työympäristöjen sisustusratkaisujen toimittajista. Toiminta ulottuu 40 maahan ja konsernin palveluksessa on n. 2 000 työntekijää. Materia, Skandiform, NC, Drabert ja MartinStoll kuuluvat yrityksen brändeihin.

Henrik Slotte, Kinnarps Oy:n toimitusjohtaja