Kinnarpsin uutuudet tarttuvat silmään ja virkistävät mieltä

Kinnarpsin uusiin, työympäristöön lisää liikettä ja väriä tuoviin sisustamisen ideoihin voi tutustua ID Helsinki –tapahtumassa Tapahtumakeskus Telakalla 11. -12.9.2018 osastolla IDH_121 sekä Ohjelmahuoneessa. Keskiviikkona 12.9. klo 12. on Ohjelmahuoneessa mahdollisuus myös kuulla tulevaisuuden oppimisympäristöjä muokkaavista trendeistä; Tekniikka asettaa haasteita ja tekee mahdolliseksi. Ihminen voi pelätä, mutta myös toteuttaa mahdollisuuksia, ja rakenteet voivat joko tukea tai rajoittaa kehitystä.

VAGABOND pöydän erottaa toisista, paitsi design, myös monikäyttöisyys. Tämä pyörillä varustettu monitoimipöytä on helppo siirtää. Sen äärellä voi pitää kokousta ja kohta taas palata työmoodiin. Pöytä sopii erinomaisesti luomaan toiminnallisuutta ja rouheaa tunnelmaa myös ruokailutiloihin ja ravintoloihin. Päädyt toimivat ripustustelineinä ja niihin kuuluvia magneetteja voi käyttää kuvien, viestien ja luonnostelmien kiinnittämiseen. Pöytäpinnan yläpuolella kulkevaan tankoon voi kiinnittää valaisimia, ripustaa kasveja, sisustustavaroita tai vaikkapa henkareita. Mahdollisuudet ovat lukemattomat.

MOTUS jakkaran muodon määrää toiminta. Kaareva, verhoiltu istuin on mukava ja sen design sallii ryhdikkään sekä rennomman istumisen. Pyörät tuovat istumiseen lisää liikettä.

CREST sohva tarjoaa suojaa uteliailta silmiltä, mutta rohkaisee myös keskustelua ja vuorovaikutusta. Sille omaleimaisen vaikutelman luo taustapaneeli, joka on hieman korkeampi kuin istuimen selkätyynyt. Sillä miten istuimen tausta ja sisäpuolen tyynyt verhoillaan, voi korostaa tunnetta yksityisyydestä sohvan suojassa. Crest sarjassa on kahden ja kolmen istuttava sohva, nojatuoli sekä rahi.

KCS Sneak peek: Osastolla voi etukäteen katsella myöhemmin syksyllä lanseerattavia Kinnarps Colour Studion uusia ympäristöystävällisiä, vesiohenteisia petsivärejä, joilla työympäristöön saa raikkaita tunnelmia ja voi silti säilyttää luonnonläheisen puusyykuvioinnin.

Ohjelmahuoneen kalusteina ovat mm. Leia-tuolit ja Cone-pöydät, sekä M1 luokituksen saanut Capella-työtuoli.

Osasto IDH_121.

Puheenvuoro 12.9. klo 12. Ohjelmahuoneessa. Trendit, jotka muokkaavat tulevaisuuden oppimisympäristöjä, Leenamari Kaivaara, Kinnarps Oy
ID Helsinki Tapahtumakeskus Telakka, Hernesaari: Henry Fordin katu 6, 00150 Helsinki.

Lisätiedot:

markkinointipäällikkö

Kinnarps Oy on työympäristön asiantuntija, joka tarjoaa monipuolisia sisustusratkaisuja ja palveluja. Koko toimitusketjun työtä määrittävät ergonomia, laatu ja ympäristöystävällisyys. Kinnarps Oy:n liikevaihto on noin 17 miljoonaa euroa ja yhtiö työllistää noin 50 henkilöä. Yhtiö on Perheyritysten liiton sekä Suomen Yrittäjien jäsen. Toimintamme perustuu vahvasti asiakaslähtöisiin, luoviin ja rohkeisiin sisustamisen kokonaisratkaisuihin toimisto‐, hoiva‐ ja oppimisympäristöihin.

Kansainvälinen Kinnarpskonserni on Euroopan suurin työympäristöjen kalustaja. Toiminta ulottuu 40 maahan ja konsernin palveluksessa on n. 2 300 työntekijää.