Ympäristöjä jotka luovat tullessaan menestystä ja hyvinvointia

Kinnarpsin uudet sisustamisen ideat ovat esillä Helsingin Messukeskuksen Showroom tapahtumassa osastolla 4 b 1. Kinnarpsin Next Office™ sekä oivaltavat ja innostavat kalusteyksilöt on suunniteltu yhä monimuotoistuvampaa työelämää ajatellen. Myös Kinnarps Colour Studio on saanut mallistoonsa uusia raikkaita värejä ja kestäviä materiaaleja.

Kinnarps esittelee Showroomissa idearikkaat, innostavat ja ihmisen huomioon ottavat tuotteet. Kalusteet, jotka herättävät ajattelemaan ja kokemaan sisustetun tilan uudella tavalla. Ne eivät ainoastaan näytä hyvältä, vaan jokaisella on myös tarkoitus, toiminta ja yhteys hyvinvointiin.

Kaloo - trendikäs ja pirteä baarituoli, jonka vahva muotoilu erottuu värikkyydellään
Mr T - palkittu, hauska ja huomiota herättävä pikkuistuin katseen vangitsijaksi moneen tilaan
Phaze - designia maailmalta, muotoilija Karim Rashidin luoma aulatilojen katseenvangitsija
Park – tuo ulkotilan sisälle. Inspiraationsa puistoista saanut penkki voidaan verhoilla luomaan vaikutelmaa kovasta sementistä tai vehmaasta keitaasta.
Alva - moderni versio klassisesta Windsor-tuolista, joka on valmistettu massiivisaarnesta, saatavana luonnonvärisenä tai petsattuna.

Showroom on tapahtumakokonaisuus, joka tarjoaa kolmen päivän ajan näyttelyitä, seminaareja ja monipuolista oheisohjelmaa. Ammattilaisille suunnattu muotoilun, tilasuunnittelun ja valaistuksen tapahtuma järjestetään yhteistyössä Habitaren kanssa Helsingin Messukeskuksessa 13.-15.9.2017.

Kinnarpsin myyntipäällikkö Simon Bergholm kertoo Kinnarps Next Office™ tarjoomasta puheenvuorossa ”Monitilatoimisto toimivaksi – oivaltavia ratkaisuja työhyvinvointiin ja tilan hallintaan,” torstaina 14.9. klo 11.

Kinnarps Oy on suomalainen perheyhtiö, joka toimittaa sisustamisen kokonaisratkaisuja toimisto ja julkitiloihin. Koko toimitusketjun työtä määrittävät korkea laatu ja ympäristöystävällisyys. Kinnarps Oy:n liikevaihto on noin 13 miljoonaa euroa ja yhtiö työllistää noin 50 henkilöä. Yhtiö on Perheyritysten liiton sekä Suomen Yrittäjien jäsen. Toimintamme perustuu vahvasti asiakaslähtöisiin, luoviin ja rohkeisiin sisustamisen kokonaisratkaisuihin toimisto, hoiva ja oppimisympäristöihin.

Kansainvälinen Kinnarpskonserni on Euroopan suurimpia työympäristöjen kalustaja. Toiminta ulottuu 40 maahan ja konsernin palveluksessa on n. 2 300 työntekijää.

Huom! Kinnarps mukana myös ID Helsingin ohjelmassa: Tilat organisaatiomuutoksen työkaluna - Varma case-esittely, 12.9. klo 15 - 16.

“I was thinking of a design that embraces my philosophy of sensual minimalism and repetition. The Phaze armchair was the result!”
Karim Rashid