Klarnan Suomen maajohtajaksi nousee Elisa Christersson

Lue alkuperäinen

Pitkän uran pankki- ja finanssiteknologian parissa tehnyt Elisa Christersson on nimitetty maksupalveluiden ja verkkokaupan markkinajohtaja Klarnan uudeksi maajohtajaksi Suomessa.

Ennen nimitystään Christersson on toiminut lähes viiden vuoden ajan Klarnan Keski- ja Pohjois-Euroopan liiketoiminnan kehityksessä tukemassa yhteistyökumppaneiden ja avainasiakkaiden kasvua. Aiemmin urallaan hän on työskennellyt yli 11 vuotta MobilePayn ja Danske Bankin liiketoiminnan kehityksessä.

Niin maksupalvelut kuin globaali verkkokauppa ovat valtavassa murroksessa. Klarna onkin lähivuosina lanseerannut useita uusia verkko-ostamista ja -maksamista helpottavia palveluita ja toiminnallisuuksia, ja jatkaa edelleen tätä kehitystyötä sujuvamman ostokokemuksen ja kauppiaiden liiketoiminnan tukemiseksi.

“Klarna pyrkii edistämään verkkokaupan kehitystä ja olemaan kasvukumppani verkkokauppiaille. Elisa Christerssonin laaja kokemus ja syvällinen ymmärrys verkkokaupan ja finanssiteknologian alalta takaavat, että vahva työ Suomen markkinassa jatkuu”, Dominic Hoffman, Head of Klarna Northern & Central Europe, toteaa.

”On ilo siirtyä Klarnan maajohtajaksi kehittämään verkkokauppaa ja maksupalveluita niin kuluttajien kuin kauppiaidenkin parhaaksi. Klarna on alansa innovaattori, ja seuraavat vuodet tulevat olemaan käännekohta verkkokaupan kehityksessä. Klarnan rooli muun muassa älykkään shoppailun palveluntarjoajana, kauppiaiden kasvukumppanina ja vastuullisena luotonantajana tulee vahvistumaan entisestään”, Elisa Christersson kommentoi.

Yhteydenotot:
Klarna Press Office,

Klarnasta
Vuodesta 2005 lähtien Klarna on pyrkinyt uudistamaan vähittäispankkialan. Klarnalla on yli 150 miljoonaa aktiivista käyttäjää ja yritys välittää päivittäin kaksi miljoonaa maksutapahtumaa. Klarna vastaa asiakkaiden muuttuviin tarpeisiin auttamalla heitä säästämään aikaa ja rahaa sekä hallitsemaan omaa talouttaan. Yli 500 000 globaalia partneria, kuten H&M, Saks, IKEA, Expedia Group ja Nike, on ottanut käyttöön Klarnan innovatiivisen teknologian tarjotakseen saumattoman shoppailukokemuksen niin verkkokaupassa kuin fyysisessä myymälässä. Yli 6000 ihmistä työllistävä Klarna on aktiivinen 45 markkinalla. Lisää tietoa löydät osoitteesta Klarna.com