Klarna Checkout tukee nyt myös American Express -luottokorttia

Report this content

Klarna ja American Express julkistavat kumppanuussopimuksensa. Nyt miljoonat American Expressin asiakkaat voivat maksaa Klarna Checkout-ratkaisussa luottokortillaan.

Klarna tuo Checkout-ratkaisuaan käyttäville verkkokauppiaiden asiakkaille mahdollisuuden maksaa American Express -luottokortilla Ruotsissa, Suomessa, Saksassa ja Yhdysvalloissa. Muutos ei vaadi teknisiä toimenpiteitä tai uusia sopimuksia kauppiailta. Klarnan Checkout-ratkaisu mahdollistaa maksutavan nopean käyttöönoton.

“Klarna voi ottaa käyttöön uusia maksutapoja useilla markkina-alueilla ilman teknistä toimenpiteitä tai sopimusmuutoksia verkkokauppiaidemme kanssa. Tarjoamme suosituimmat maksutavat ja American Express on tärkeä kumppani meille 115 miljoonalla korttiasiakkaallaan maailmanlaajuisesti”, Klarnan perustaja ja toimitusjohtaja Sebastian Siemiatkowski sanoo.

Klarnan Checkout-ratkaisu tarvitsee integroida osaksi verkkokauppaa vain kerran. Sen jälkeen päivitykset tehdään Checkout-ratkaisun sisällä, eivätkä muutokset vaati uutta integraatioprosessia tai sopimusmuutoksia. Klarna ottaa käyttöön myös Safekey 3D-suojauksen American Expressillä tehtyjen transaktioiden suojaamiseen.

“Tarjoamme kortinhaltijoillemme mahdollisuuden vaivattomiin verkko-ostoksiin Klarnan Checkout-ratkaisua käyttävissä kaupoissa ja arvostamme nyt julkistamaamme kumppanuutta”, sanoo American Expressin pohjoismaiden alueen maajohtaja ja CEE Fredrik Sauter.

Klarnan ratkaisu kasvattaa kaupan konversiota vähentämällä kitkaa ostoprosessista. Klarnan 35 miljoonasta käyttäjästä puolet tekee ostoksensa mobiililaitteilla.

Lisätietoja:

Casimir Ehrnrooth
Suomen maajohtaja
Klarna Oy
casimir.ehrnrooth@klarna.com
+358 500 702 988

Klarna
Klarna on perustettu Tukholmassa vuonna 2005 ideanaan yksinkertaistaa maksaminen. Avullamme kuluttaja saa ensin tuotteet ja maksaa ne vasta myöhemmin. Me myös kannamme kauppiaan puolesta luotto- ja petosriskit. Tänä päivänä Klarna on yksi Euroopan nopeimmin kasvavista yrityksistä.

Vuonna 2014 yhdistimme voimamme SOFORTin kanssa. Yhdessä muodostamme Klarna Groupin, Euroopan johtavan maksuratkaisujen tarjoajan. Klarna Groupilla on yli 1 200 työntekijää, ja se toimii 18 markkinalla. Palvelemme 35 miljoonaa kuluttajaa ja yli 50 000 kauppiasta. Tavoitteemme on olla maailman suosituin maksutapa.
www.klarna.fi

Avainsanat: