Lensway valitsi Klarnan koko Euroopan toimintoihin

Euroopan suurin piilolinssien ja silmälasien verkkokauppa parantaa palveluaan

Euroopan suurin piilolinssien ja silmälasien verkkokauppa Lensway on siirtänyt koko maksuliikenteensä Klarnalle. Klarna Checkout -ratkaisu helpottaa Lenswayn asiakkaiden ostamista erityisesti matkapuhelimilla ja muilla mobiililaitteilla. Lenwsay puolestaan saa yksinkertaistettua maksamisen toimintojaan.

Lenwsay halusi helpottaa asiakkaittensa ostamista ja maksamista. Klarna Checkoutin avulla Lenswayn asiakkaat voivat valita itselleen sopivimman maksutavan. Tämä tekee Lenwsayn asiakkaille ostamisesta helpompaa ja turvallisempaa. Maksamisen toimintojen yksinkertaistamisen lisäksi Lenwsayn on Klarna Checkoutin avulla helppo laajentua uusille markkinoille.

”Meillä on yli 15 vuoden kokemus yksinkertaisen, nopean ja turvallisen asiakaspalvelun tarjoamisessa. Siksi halusimme maksuratkaisun sellaiselta yhtiöltä, joka on kanssamme samassa linjassa ja uskottava markkinatoimija. Mobiililaitteilla ostaminen lisääntyy jatkuvasti myös meidän alallamme, ja halusimme panostaa siihen”, sanoo Anders Holst, Lenswayn talousjohtaja.

Klarna Checkoutin avulla Lensway saa helposti käyttöönsä kaikissa päätelaitteissa, myös mobiilissa, toimivan maksuratkaisun. Tämä on tärkeää erityisesti mobiiliostamisen kannalta, sillä joidenkin verkkokauppojen liikenteestä jo puolet tulee mobiileista päätelaitteista.

”Lenswayn valinta osoittaa, että jopa suurimmat verkkokaupat näkevät ostamista helpottavan ja hallinnointia vähentävän maksuratkaisun edut. Panostamme vahvasti asiakaskokemuksen parantamiseen. Olemme muun muassa esitelleet MyKlarna-portaalin asiakkaillemme, ja sillä on jo nyt yli 500 000 käyttäjää. Tavoitteemme on laajentaa Klarna Checkoutin saatavuutta Lenswayn kanssa”, sanoo Klarnan toimitusjohtaja Sebastian Siemiatkowski.

Klarna Checkout sisältää kaikki suosituimmat maksutavat. Asiakkaat voivat tehdä ostoksia käyttäen vain sähköpostiosoitettaan ja postinumeroaan. Tämän jälkeen asiakas vahvistaa oston ennen maksutavan valintaa. Nämä verkko-ostamista helpottavat ominaisuudet lisäävät merkittävästi verkkokaupan konversiota, erityisesti älypuhelimilla ja tableteilla. Niillä markkinoilla, johon Klarna Checkout vasta tekee tuloaan, Lensway hyödyntää Klarnan muita maksuvaihtoehtoja.

Casimir Ehrnrooth, Suomen maajohtaja

Lin Eriksson, markkinointijohtaja

Lensway

lin.eriksson@lensway.se

puh +46 10 129 70 00

Lenwsay

LensWay perustettiin vuonna 2000 ja on nykyään yksi Euroopan suurimmista piilolinssien ja silmälasien verkkokaupoista. Aina yrityksen perustamisesta lähtien olemme päättäväisesti pyrkineet todistamaan, ettei laadusta tarvitse maksaa liikaa. Nopeiden toimitusaikojemme ja edullisten hintojemme avulla olemme myös saaneet piilolinssien ja silmälasien markkinakehityksen kääntymään oikeudenmukaisempaan ja rehellisempään suuntaan. https://www.lensway.fi

Klarna on perustettu Tukholmassa vuonna 2005 ideanaan yksinkertaistaa maksaminen. Avullamme kuluttaja saa ensin tuotteet ja maksaa ne vasta myöhemmin. Me myös kannamme kauppiaan puolesta luotto- ja petosriskit. Tänä päivänä Klarna on yksi Euroopan nopeimmin kasvavista yrityksistä.

Vuonna 2014 yhdistimme voimamme SOFORTin kanssa. Yhdessä muodostamme Klarna Groupin,

Euroopan johtavan maksuratkaisujen tarjoajan. Klarna Groupilla on yli 1 200 työntekijää, ja se toimii 18 markkinalla. Palvelemme 35 miljoonaa kuluttajaa ja yli 50 000 kauppiasta. Tavoitteemme on olla maailman suosituin maksutapa.