Kehitysjohtaja Teemu Suila ei jatka Kojamon palveluksessa

Kojamo Oyj Pörssitiedote 27.9.2019 klo 11:40

Kojamo Oyj:n johtoryhmän jäsenenä vuodesta 2017 toimineen Teemu Suilan kanssa on yhteisesti sovittu, ettei hän jatka Kojamon palveluksessa, ja työvelvoite päättyy heti.

”Strategiamme keskiössä on parhaan asiakaskokemuksen aikaan saaminen. Tulemme panostamaan voimakkaasti palvelullistumisen sekä digitalisaation edistämiseen tavoitteenamme toteuttaa uusia ratkaisuja ja palveluita asiakkaillemme. Uuden vastuuhenkilön etsintä on käynnissä”, toteaa toimitusjohtaja Jani Nieminen.

Vastuu liiketoiminnan kehittymisestä siirtyy välittömästi siirtymäkauden ajaksi toimitusjohtaja Jani Niemiselle.

Jani Nieminen, toimitusjohtaja, Kojamo Oyj, puh. 020 508 3201

Nasdaq Helsinki, keskeiset tiedotusvälineet