Kojamo Oyj: Asiakkuusjohtaja Juha Heino jättää Kojamon

KOJAMO OYJ, PÖRSSITIEDOTE 16.4.2018 klo 17.45

Asiakkuusjohtaja Juha Heino jättää Kojamon

Kojamo Oyj:n johtoryhmän jäsenenä vuodesta 2011 toiminut Juha Heino on irtisanoutunut ja jättää asiakkuusjohtajan tehtävänsä Kojamossa.

- Haluan kiittää Juhaa hänen saavutuksistaan Kojamon asiakkuustoiminnon johtamisessa ja asiakaskokemuksen kehittämisessä. Toivotan hänelle menestystä jatkoon, toimitusjohtaja Jani Nieminen sanoo.

- Haluan puolestani kiittää yhtiötä ja sen henkilöstöä kuluneista vuosista ja toivottaa menestystä myös jatkossa, asiakkuusjohtaja Juha Heino toteaa.

Vastuu asiakkuustoiminnosta siirtyy välittömästi toimitusjohtaja Jani Niemiselle ja Juha Heino jatkaa asiakkuustoiminnossa toimitusjohtajan määrittelemissä tehtävissä toistaiseksi, kuitenkin enintään 16. heinäkuuta 2018 asti.

KOJAMO OYJ

Päämediat
www.kojamo.fi

Kojamo on vuokra-asumisen ja asuntosijoittamisen edelläkävijä, joka on uudistunut voimakkaasti viime vuosina. Uudistumisen avulla Kojamo voi tuoda aidosti parempaa kaupunkiasumista nopeasti muuttuvassa maailmassa. Kojamo muuttaa suomalaista yhteiskuntaa yhdessä asiakkaiden, yritysten, kaupunkien ja muiden toimijoiden kanssa.