Kojamo Oyj: Kojamo Oyj on sopinut 981 vuokra-asunnon ostosta

Sisäpiiritieto
7.2.2018 klo 20.30

Kojamo Oyj on sopinut 981 vuokra-asunnon ostosta

Kojamo-konserni ja OP Ryhmään kuuluvat rahastot ovat alustavasti sopineet kaupasta, jolla Kojamo ostaa 981 vuokra-asuntoa Suomen kasvukeskuksista. Kauppa on ehdollinen tavanomaisten kiinteistökaupan edellytysten toteutumiselle. Osapuolten tavoitteena on toteuttaa kauppa vuoden 2018 ensimmäisen vuosineljänneksen aikana.

Kaupan kohteena on 22 asunto-osakeyhtiön koko osakekannat ja kohteet sijaitsevat Helsingissä, Vantaalla, Turussa, Jyväskylässä, Kuopiossa, Hämeenlinnassa, Lahdessa, Oulussa sekä Naantalissa. Ostettavien asuntojen yhteenlaskettu bruttovuosivuokra on 9,7 miljoonaa euroa.

Osapuolet ovat sopineet, ettei kauppahintaa julkisteta.

Kojamo Oyj

Erik Hjelt, talousjohtaja, puh. 020 508 3225

Kojamo on vuokra-asumisen ja asuntosijoittamisen edelläkävijä, joka on uudistunut voimakkaasti viime vuosina. Uudistumisen avulla Kojamo voi luoda aidosti parempaa kaupunkiasumista nopeasti muuttuvassa maailmassa. Kojamo muuttaa suomalaista yhteiskuntaa yhdessä asiakkaiden, yritysten, kaupunkien ja muiden toimijoiden kanssa.