Kojamo Oyj: tulosjulkistamisajankohdat vuonna 2018

Tulosjulkistamisajankohdat

30.10.2017 klo 15.10

Kojamo Oyj:n tulosjulkistamisajankohdat vuonna 2018

Kojamo Oyj julkaisee vuoden 2017 tilinpäätöksen, vuoden 2018 osavuosikatsaukset ja puolivuosikatsauksen seuraavasti:

Tilinpäätös vuodelta 2017:                               15.2.2018

Osavuosikatsaus 1.1. -31.3.2018:                     3.5.2018

Puolivuosikatsaus 1.1-30.6.2018:                     23.8.2018

Osavuosikatsaus 1.1-30.9.2018:                       5.11.2018

Kojamo Oyj:n varsinainen yhtiökokous pidetään 15.3.2018 klo 10.00.

Kojamo Oyj
Erik Hjelt, talousjohtaja, puh. 020 508 3225

Kojamo on vuokra-asumisen ja asuntosijoittamisen edelläkävijä, joka on uudistunut voimakkaasti viime vuosina. Uudistumisen avulla Kojamo voi luoda aidosti parempaa kaupunkiasumista nopeasti muuttuvassa maailmassa. Kojamo muuttaa suomalaista yhteiskuntaa yhdessä asiakkaiden, yritysten, kaupunkien ja muiden toimijoiden kanssa.