Lumo Kodit sopi yhteensä 141 asunnon ostosta Helsingin Töölöstä ja Vantaan Pähkinärinteestä

Mediatiedote 27.6.2022 klo 14.15

Kojamo on sopinut kaupasta, jolla Kojamon tytäryhtiö Lumo Kodit Oy ostaa 43 vuokra-asuntoa Helsingin Töölöstä. Asunto Oy Helsingin Apollonpuisto on juuri valmistunut peruskorjauksesta tarjoten korkealaatuisia asuntoja. Asunnot sijaitsevat Minervankatu 4:ssä, joka on parasta Etu-Töölöä, lähellä palveluita ja liikenneyhteyksiä, silti omassa rauhassaan Apollonpuiston kupeessa. Laadukkaasti remontoidut yksiöt, kaksiot, kolmiot ja neliöt sopivat hyvin laadukkaita sisustusvalintoja arvostaville. Etu-Töölön asunnot on vuokrattavissa heti 1.7.2022 alkaen verkkokaupasta osoitteesta https://lumo.fi/.

Kojamo on sopinut myös Varte Oy:n kanssa kaupasta, jolla Lumo Kodit Oy ostaa 98 asuntoa Vantaan Pähkinärinteestä. Vehreällä alueella on erinomaiset ulkoilumahdollisuudet, ostoskeskuksia, päiväkoti, koulu ja hyvät liikenneyhteydet. Asunnot ovat yksiöitä, kaksioita ja kolmioita. Pysäköintitalossa on tarjolla runsaasti autopaikkoja ja myös sähköauton latausmahdollisuus. Pähkinärinteen asunnot tulevat rakenteille kesällä 2022 ja valmistuvat loppuvuodesta 2023.

Asunnot soveltuvat erinomaisesti Kojamon strategiaan ja vahvistavat Kojamon asuntotarjontaa pääkaupunkiseudun keskeisimmillä alueilla.

Kojamo Oyj, Ville Raitio, liiketoimintajohtaja, omistaminen ja sijoittaminen, puh. 020 508 3012