Uudistuva Keski-Pasila urbaaniin elämäntapaan

Mediatiedote 31.8.2022 klo 10.00

Uudistuva Keski-Pasila urbaaniin elämäntapaan

Voimakkaasti uudistuva Keski-Pasila kutsuu asukkaita monipuolisilla palveluilla ja erinomaisilla liikenneyhteyksillä. Joulukuussa Tenderinlenkki 6:een valmistuvat Lumo-kodit kiinnostavat urbaanista elämäntavasta nauttivia.

Tenderinlenkki 6:n asunnot sijoittuvat 12 kerrokseen. Useista asunnoista avautuu ainutlaatuinen, vehreä näkymä ratapihan ja Linnanmäen suuntaan. Arkkitehtonisesti mielenkiintoisen rakennuksen mutkat varmistavat asuntojen yksityisyyden, vaikka ne sijaitsevat lähekkäin. Kylämäinen, vehreä sisäpiha on asukkaille rauhallinen keidas ja yhteinen vehreä olohuone.

Tenderinlenkki 6:n sisäpihanäkymä. Havainnekuva.

Kaksi kerhohuonetta, joista toisessa on myös kattoterassi, tarjoavat puolestaan sisätiloja erilaisiin toimintoihin. 10. kerroksessa on eksklusiivinen kahden saunan saunaosasto näköalaterasseineen. Katutasoon on suunnitteilla kortteliravintoloita, jotka täydentävät asukkaiden palveluja. Reilut pyöräkellarit ja parkkihalli tarjoavat erinomaiset säilytystilat kulkuneuvoille.

”Keski-Pasilan kohteemme ovat haluttuja, ja niissä viihdytään pitkään. Alue ratapihanäkymineen onkin poikkeuksellisen upea ympäristö asumiseen”, Lumo-kotien aluejohtaja Laura Koiranen sanoo.

Uudet kodit ovat suoraan vuokrattavissa verkkokaupassa

Tenderinlenkki 6:ssa jäljellä olevat Lumo-kodit ovat vuokrattavissa Lumo-verkkokaupassa, jossa kodin voi vuokrata heti. Pasilan uusiin Lumo-koteihin pääsee muuttamaan joulukuun alussa.

Katso Pasilan vapaat vuokra-asunnot Lumo-verkkokaupassa.

Lisätiedot medialle:

Aluejohtaja Laura Koiranen, Kojamo Oyj, puh. 020 5083411, laura.koiranen(at)lumo.fi