VVO-yhtymä Oyj: VVO-yhtymä Oyj:n vuoden 2016 tilinpäätös ja toimintakertomus sekä selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä on julkaistu

PÖRSSITIEDOTE
3.3.2017 klo 19.10

VVO-yhtymä Oyj on tänään julkaissut vuoden 2016 tilinpäätöksen sekä hallituksen toimintakertomuksen. Myös selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä vuodelta 2016 on julkaistu.

Julkaisut löytyvät tämän tiedotteen liitteenä sekä osoitteesta www.vvokonserni.fi.

VVO-yhtymä Oyj
Erik Hjelt, talousjohtaja, puh. 020 508 3225

NASDAQ OMX
Keskeiset tiedotusvälineet

VVO-yhtymä Oyj tarjoaa vuokra-asuntoja ja asumisen palveluita Suomen kasvukeskuksissa. Asuntosijoitusyhtiön visiona on olla asumisen edelläkävijä ja asiakkaan ykkösvalinta.