KONE julkaisee osavuosikatsauksensa tammi–syyskuulta 2024 torstaina 24. lokakuuta 2024 klo 8.30

KONE Oyj, lehdistötiedote, 10. lokakuuta 2024 klo 14.00

Osavuosikatsaus
KONE Oyj:n osavuosikatsaus tammi–syyskuulta 2024 julkaistaan torstaina 24. lokakuuta 2024 klo 8.30. Raportti on julkaisemisen jälkeen nähtävillä osoitteessa www.kone.com.

Lehdistö- ja analyytikkotilaisuudet
Lehdistölle järjestetään englanninkielinen Microsoft Teams -puhelu torstaina 24. lokakuuta 2024 klo 9.00. Lehdistön edustajia pyydetään ilmoittautumaan puheluun sähköpostitse osoitteeseen media@kone.com keskiviikkoon 23. lokakuuta 2024 mennessä, ja he saavat linkin puhelua varten.

Englanninkielinen webcast-lähetys analyytikoille alkaa klo 10.30 ja on seurattavissa osoitteessa www.kone.com/sijoittajat. On demand -taltiointi webcast-lähetyksestä on saatavilla myöhemmin samana päivänä. Tilaisuuteen voi osallistua myös puhelinkonferenssin kautta.

USA: +1 786 697 3501
Iso-Britannia: +44 (0) 33 0551 0200
Suomi: 09 2319 5437
Osallistujatunnus: 241024

Sanna Kaje, sijoittajasuhdejohtaja, KONE Oyj, puh. 0204 75 0031

Me KONEella uskomme, että meillä on tärkeä rooli kaupunkien tulevaisuuden muokkaamisessa. Olemme yksi alamme johtavista yrityksistä, ja autamme päivittäin kahta miljardia ihmistä liikkumaan turvallisesti, sujuvasti ja saumattomasti älykkäissä ja kestävän kehityksen mukaisissa rakennuksissa ja kaupungeissa. Vuonna 2023 KONEen liikevaihto oli 11 miljardia euroa, ja vuoden lopulla KONEella työskenteli reilut 60 000 ihmistä yli 60 maassa. Yhtiön B-sarjan osake noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä.