KONE julkaisee puolivuosikatsauksensa tammi-kesäkuulta 2020 perjantaina 17. heinäkuuta 2020 klo 12.30

KONE Oyj, lehdistötiedote, 3. heinäkuuta 2020 klo 9.30

Puolivuosikatsaus
KONE Oyj:n puolivuosikatsaus tammi-kesäkuulta 2020 julkaistaan perjantaina 17. heinäkuuta 2020 klo 12.30. Raportti on julkaisemisen jälkeen nähtävillä osoitteessa www.kone.com.

Lehdistö- ja analyytikkotilaisuudet
Lehdistölle järjestetään englanninkielinen Microsoft Teams -puhelu perjantaina 17. heinäkuuta 2020 klo 14.15. Lehdistön edustajia pyydetään ilmoittautumaan puheluun sähköpostitse osoitteeseen media@kone.com torstaihin 16. heinäkuuta 2020 mennessä, ja he saavat linkin puhelua varten.

Englanninkielinen webcast-lähetys analyytikoille alkaa klo 15.45 ja on seurattavissa osoitteessa www.kone.com/sijoittajat. On demand -taltiointi webcast-lähetyksestä on saatavilla myöhemmin samana päivänä. Tilaisuuteen voi osallistua myös puhelinkonferenssin kautta.

USA: +1 646-828-8143
Iso-Britannia: +44 (0)330 336 9105
Suomi: 09 7479 0361
Osallistujatunnus: 4227853

Sanna Kaje, sijoittajasuhdejohtaja, KONE Oyj, puh. 0204 75 4705

KONEen tavoitteena on tehdä kaupungeista parempia paikkoja elää. Olemme alallamme yksi maailman johtavista yrityksistä. Valmistamme hissejä, liukuportaita ja automaattiovia sekä tarjoamme ratkaisuja laitteiden huoltoon ja modernisointiin rakennusten koko elinkaaren ajan. Teemme ihmisten liikkumisesta korkeammissa ja älykkäämmissä rakennuksissa turvallista, mukavaa ja luotettavaa. Vuonna 2019 KONEen liikevaihto oli 10 miljardia euroa, ja vuoden lopulla henkilöstömäärä oli noin 60 000. Yhtiön B-sarjan osake noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä.