KONE julkaisee tilinpäätöstiedotteen tilikaudelta 1.1. –31.12.2022 torstaina 26. tammikuuta 2023 klo 12.30 ja vuosikatsauksen 2022 klo 12.45

KONE Oyj, lehdistötiedote, 12. tammikuuta 2023 klo 9.30

Tilinpäätöstiedote ja vuosikatsaus

KONE Oyj:n tilinpäätöstiedote tilikaudelta 1.1.–31.12.2022 julkaistaan torstaina 26. tammikuuta 2023 klo 12.30. Tilinpäätöstiedote on julkaisemisen jälkeen nähtävillä osoitteessa www.kone.com.

Vuosikatsaus 2022, joka sisältää konsernitilinpäätöksen, emoyhtiön tilinpäätöksen, hallituksen toimintakertomuksen ja selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä, julkaistaan samana päivänä klo 12.45. Erillinen Palkitsemisraportti 2022 julkaistaan myös samaan aikaan. Molemmat raportit ovat julkaisemisen jälkeen nähtävillä osoitteessa www.kone.com.

Lehdistö- ja analyytikkotilaisuudet

Medialle järjestetään englanninkielinen Microsoft Teams -puhelu torstaina 26. tammikuuta 2023 klo 14.15. Median edustajia pyydetään ilmoittautumaan puheluun sähköpostitse osoitteeseen media@kone.com keskiviikkoon 25. tammikuuta 2023 mennessä, ja he saavat linkin puhelua varten.

Englanninkielinen webcast-lähetys analyytikoille alkaa klo 15.45 ja on seurattavissa osoitteessa www.kone.com/sijoittajat. On demand -taltiointi webcast-lähetyksestä on saatavilla myöhemmin samana päivänä osoitteessa www.kone.com. Tilaisuuteen voi osallistua myös puhelinkonferenssin kautta.

USA: +1 786 697 3501
Iso-Britannia: +44 (0) 33 0551 0200
Suomi: 09 2319 5437
Osallistujatunnus: 181982

Muut vuoden 2022 julkaisut ja tiedotteet

Erillinen yritysvastuuraportti vuodelta 2022 julkaistaan vuoden 2023 toisella vuosineljänneksellä.

KONE Oyj:n vuonna 2022 julkaisemat pörssi- ja lehdistötiedotteet ovat nähtävissä yhtiön kotisivuilla osoitteessa www.kone.com.

Natalia Valtasaari, sijoittajasuhdejohtaja, puh. 0204 75 4705

KONEen tavoitteena on tehdä kaupungeista parempia paikkoja elää. Olemme alallamme yksi maailman johtavista yrityksistä. Toimitamme hissejä, liukuportaita ja automaattiovia sekä tarjoamme ratkaisuja laitteiden huoltoon ja modernisointiin rakennusten koko elinkaaren ajan. Teemme ihmisten liikkumisesta korkeammissa ja älykkäämmissä rakennuksissa turvallista, mukavaa ja luotettavaa. Vuonna 2021 KONEen liikevaihto oli 10,5 miljardia euroa, ja vuoden 2021 lopulla henkilöstömäärä oli yli 60 000. Yhtiön B-sarjan osake noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä.