KONE julkaisee tilinpäätöstiedotteen tilikaudelta 1.1.-31.12.2021 keskiviikkona 2. helmikuuta 2022 klo 12.30 ja vuosikatsauksen 2021 klo 12.45

KONE Oyj, lehdistötiedote, 19. tammikuuta 2022 klo 9.30

Tilinpäätöstiedote ja vuosikatsaus

KONE Oyj:n tilinpäätöstiedote tilikaudelta 1.1.-31.12.2021 julkaistaan keskiviikkona 2. helmikuuta 2022 klo 12.30. Tilinpäätöstiedote on julkaisemisen jälkeen nähtävillä osoitteessa www.kone.com.

Vuosikatsaus 2021, joka sisältää konsernitilinpäätöksen, emoyhtiön tilinpäätöksen, hallituksen toimintakertomuksen ja selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä, julkaistaan samana päivänä klo 12.45. Erillinen Palkitsemisraportti 2021 julkaistaan myös samaan aikaan. Molemmat raportit ovat julkaisemisen jälkeen nähtävillä osoitteessa www.kone.com.

Lehdistö- ja analyytikkotilaisuudet

Lehdistölle järjestetään englanninkielinen Microsoft Teams -puhelu keskiviikkona 2. helmikuuta 2022 klo 14.15. Lehdistön edustajia pyydetään ilmoittautumaan puheluun sähköpostitse osoitteeseen media@kone.com tiistaihin 1. helmikuuta 2022 mennessä, ja he saavat linkin puhelua varten.

Englanninkielinen webcast-lähetys analyytikoille alkaa klo 15.45 ja on seurattavissa osoitteessa www.kone.com/sijoittajat. On demand -taltiointi webcast-lähetyksestä on saatavilla myöhemmin samana päivänä osoitteessa www.kone.com. Tilaisuuteen voi osallistua myös puhelinkonferenssin kautta.

USA: +1 323-701-0160
Iso-Britannia: +44 (0)330 336 9601

Suomi: 09 7479 0574
Osallistujatunnus: 2714403

Muut vuoden 2021 julkaisut ja tiedotteet

Erillinen yritysvastuuraportti vuodelta 2021 julkaistaan vuoden 2022 toisella neljänneksellä.

KONE Oyj:n vuonna 2021 julkaisemat pörssi- ja lehdistötiedotteet ovat nähtävissä yhtiön kotisivuilla osoitteessa www.kone.com.

Natalia Valtasaari, sijoittajasuhdejohtaja, puh. 0204 75 4705

KONEen tavoitteena on tehdä kaupungeista parempia paikkoja elää. Olemme alallamme yksi maailman johtavista yrityksistä. Valmistamme hissejä, liukuportaita ja automaattiovia sekä tarjoamme ratkaisuja laitteiden huoltoon ja modernisointiin rakennusten koko elinkaaren ajan. Teemme ihmisten liikkumisesta korkeammissa ja älykkäämmissä rakennuksissa turvallista, mukavaa ja luotettavaa. Vuonna 2020 KONEen liikevaihto oli 9,9 miljardia euroa, ja vuoden 2020 lopulla henkilöstömäärä oli yli 60 000. Yhtiön B-sarjan osake noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä.