KONE toimittaa hissejä ja liukuportaita Funan DigitaLife Mall -liikekeskukseen Singaporessa

KONE Oyj, lehdistötiedote, 6.6.2017

KONE toimittaa 69 hissiä ja liukuporrasta CapitaLand Mall Trustin (CMT) omistamaan liikekeskukseen Funan DigitaLife Malliin Singaporessa.

Liikekeskukseen kuuluu kaksi toimistotornia, huoneistohotelli ja kauppoja. Funan DigitaLife Mall on suunniteltu tarjoamaan elämyksellisiä ostoskokemuksia älykkään teknologian avulla ja tukee samalla kestävää asumista.

Toimitus käsittää 28 KONE S MonoSpace® -hissiä, yhden KONE Transys® -hissin, jonka suurin nopeus on 1 m/s sekä 40 KONE TravelMaster(TM) 110 -liukuporrasta.

"Funan DigitaLife Mall on tunnettu singaporelainen ostoskeskus ja olemme todella ylpeitä, että olemme mukana sen uudelleenrakentamisessa. Uskomme, että KONEen People Flow -ratkaisut edistävät elämyksellistä ostos- ja asumiskokemusta uudelleenrakennetussa keskuksessa ja tekevät liikkumisesta miellyttävää kaikille", sanoo KONEen Aasian ja Tyynenmeren aluejohtaja Axel Berkling.

Funan DigitaLife Mall suljettiin heinäkuussa 2016 uudelleenrakentamista varten. Rakennustyöt on määrä saada päätökseen vuoden 2019 lopussa.

Tilaus kirjattiin vuoden 2017 ensimmäiselle neljännekselle.

Aikaisemmin osoitteessa www.kone.com/tiedotteet julkaistuja uutisia KONEen saamista tilauksista:

21.03.2017: KONEelle tilaus Indonesia1-kaksoistornihankkeeseen Jakartassa
17.03.2015: KONEelle tilaus Sengkang General and Community Hospitals  projektiin Singaporessa
25.06.2014: KONEelle tilaus Malesian korkeimpaan rakennukseen, KL118-pilvenpiirtäjään

Liisa Kivelä, ulkoisen viestinnän johtaja, KONE Oyj, puh. 0204 75 4330, media@kone.com

KONEen tavoitteena on tehdä kaupungeista parempia paikkoja elää. Olemme alallamme yksi maailman johtavista yrityksistä. Valmistamme hissejä, liukuportaita ja automaattiovia sekä tarjoamme ratkaisuja laitteiden huoltoon ja modernisointiin rakennusten koko elinkaaren ajan. Teemme ihmisten liikkumisesta korkeammissa ja älykkäämmissä rakennuksissa turvallista, mukavaa ja luotettavaa. Vuonna 2016 KONEen liikevaihto oli 8,8 miljardia euroa, ja vuoden 2016 lopulla henkilöstömäärä oli yli 52 000. Yhtiön B-sarjan osake noteerataan NASDAQ Helsinki Oy:ssä.