KONEelle tilaus Kingfine Centre -rakennusprojektiin Nanjingissa Kiinassa

KONE Oyj, lehdistötiedote, 11.1.2016
KONE toimittaa 111 hissiä ja liukuporrasta toimisto- ja asuntokompleksi Nanjing Kingfine Centreen, joka sijaitsee uudella kasvavalla alueella Baijia-järven rannalla Nanjingin kaupungissa Kiinassa. Tilaukseen sisältyy 28 KONE MiniSpace(TM)- ja 23 KONE MonoSpace® -hissiä. Lisäksi KONE toimittaa vuoden 2017 alussa valmistuvaan projektiin 60 KONE TravelMaster(TM) -liukuporrasta.
Nanjing Kingfine Centre käsittää 168 metriä korkean toimistorakennuksen, neljä asuintornia ja matalamman kauppakeskusrakennuksen. Nanjingin tulevien metrolinjojen 1 ja 3 risteyskohdassa sijaitseva Baijia-järven alue, jossa on jo kaksi ostoskeskusta, on kehittynyt nopeasti yhdeksi Kiinan vilkkaimmista ja näyttävimmistä kaupunkialueista.
"KONEen hyvä maine luotettavana kumppanina oli erittäin painava tekijä toimittajan valintaprosessissa", sanoo KONEen Kiinan aluejohtaja William B. Johnson. "Hienoa olla mukana tässä upeassa projektissa ja odotamme, että pääsemme aloittamaan toimitukset."
Tilaus kirjattiin vuoden 2015 viimeiselle neljännekselle.
Aikaisemmin osoitteessa www.kone.com/tiedotteet julkaistuja uutisia KONEen saamista tilauksista:
Liisa Kivelä, viestintäjohtaja, KONE Oyj, puh. 0204 75 4330, media@kone.com
KONE on yksi maailman johtavista hissi- ja liukuporrasyhtiöistä. Tavoitteenamme on tarjota paras käyttäjäkokemus kehittämällä ja toimittamalla ratkaisuja, jotka mahdollistavat ihmisten liikkumisen rakennuksissa sujuvasti, turvallisesti, mukavasti ja viivytyksettä yhä enemmän kaupungistuvassa ympäristössä. KONE tarjoaa asiakkailleen edistyksellisiä hissejä, liukuportaita, automaattiovia ja integroituja ratkaisuja parantamaan käyttäjäkokemusta rakennuksissa ja niiden välillä. KONEen palvelut kattavat rakennuksen koko elinkaaren alkaen suunnittelupalveluista aina laitteiden huoltoon, korjauksiin ja modernisointiin. Vuonna 2014 KONEen liikevaihto oli 7,3 miljardia euroa, ja vuoden 2014 lopulla henkilöstömäärä oli yli 47 000. Yhtiön B-sarjan osake noteerataan NASDAQ OMX Helsinki Oy:ssä.

Yrityksestä

KONEen tavoitteena on tehdä kaupungeista parempia paikkoja elää. Olemme alallamme yksi maailman johtavista yrityksistä. Valmistamme hissejä, liukuportaita ja automaattiovia sekä tarjoamme ratkaisuja laitteiden huoltoon ja modernisointiin rakennusten koko elinkaaren ajan. Teemme ihmisten liikkumisesta korkeammissa ja älykkäämmissä rakennuksissa turvallista, mukavaa ja luotettavaa. Vuonna 2018 KONEen liikevaihto oli 9,1 miljardia euroa, ja vuoden lopulla henkilöstömäärä oli yli 57 000. Yhtiön B-sarjan osake noteerataan NASDAQ OMX Helsinki Oy:ssä. www.kone.com