KONEelle tilaus rakennushankkeeseen Guangzhoussa Guangdongin provinssissa Kiinassa

KONE Oyj, lehdistötiedote, 6.9.2017

KONE toimittaa 112 hissiä ja liukuporrasta Wanbo CBD  liikealueella sijaitsevaan Guangzhou Panyu Guangsheng Wanbo City -rakennushankkeeseen, johon tulee liike- ja toimistotilaa, hotelli ja asuntoja. Valmistuttuaan 270 metriä korkea rakennus on Wanbo CBD  liikealueen korkein.

Toimitukseen kuuluu 26 KONE MonoSpace(TM) -hissiä ja 38 KONE MiniSpace(TM) -hissiä, joiden maksiminopeus on 6 m/s. Lisäksi tilaukseen sisältyy 48 KONE TravelMaster(TM) -liukuporrasta.

"Guangzhou on toistuvasti sijoittunut Kiinan parhaiden bisneskaupunkien joukkoon. Meistä on hienoa toimittaa ratkaisuja tähän urbaaniin keskukseen, jonka vierailijat, vuokralaiset ja asiakkaat puhaltavat lisää elinvoimaa kaupungin talouselämään", sanoo KONEen Kiinan aluejohtaja William B. Johnson.

Guangzhou Panyu Guangsheng Wanbo Cityn rakennuttaja on Guangzhou Wan Shun Investment Management Co., Ltd. Rakentamisesta vastaa China Construction Second Engineering Bureau Ltd ja suunnittelusta Architectural Design and Research Institute of Guangdong Province.

Projektin on määrä valmistua vuonna 2020.

Tilaus kirjattiin vuoden 2017 ensimmäiselle neljännekselle.

Aikaisemmin osoitteessa www.kone.com/tiedotteet julkaistuja uutisia KONEen saamista tilauksista:

17.07.2017: KONEelle hissi- ja liukuporrastilaus rakennuskompleksiin Kiinan Shenzheniin
10.07.2017: KONE toimittaa hissejä ja liukuportaita Raffles City Chongqing -rakennushankkeeseen Kiinassa
25.10.2016: KONEelle tilaus Xianin metron laajennukseen Kiinassa
13.10.2016: Kiinan ensimmäinen KONE UltraRope® Pekingin korkeimpaan rakennukseen China Zuniin

Liisa Kivelä, viestintäjohtaja, KONE Oyj, puh. 0204 75 4330, media@kone.com

KONEen tavoitteena on tehdä kaupungeista parempia paikkoja elää. Olemme alallamme yksi maailman johtavista yrityksistä. Valmistamme hissejä, liukuportaita ja automaattiovia sekä tarjoamme ratkaisuja laitteiden huoltoon ja modernisointiin rakennusten koko elinkaaren ajan. Teemme ihmisten liikkumisesta korkeammissa ja älykkäämmissä rakennuksissa turvallista, mukavaa ja luotettavaa. Vuonna 2016 KONEen liikevaihto oli 8,8 miljardia euroa, ja vuoden lopulla henkilöstömäärä oli yli 52 000. Yhtiön B-sarjan osake noteerataan NASDAQ Helsinki Oy:ssä. http://www.kone.com