KONEelle tilaus uuteen Keppel Towersiin Singaporessa

KONE Oyj, lehdistötiedote, 20.10.2021

KONE toimittaa 23 hissiä uuteen rakennusprojektiin entisen Keppel Towersin tontilla Singaporessa. Rakennuksen 32 kerrokseen tulee A-luokan toimistotiloja sekä liiketiloja. KONE toimittaa uuteen rakennukseen 17 KONE MiniSpace™ DX-hissiä ja 6 KONE MonoSpace® DX-hissiä, joissa on sisäänrakennetut tietoyhteydet.

Toimistokerroksia palveleviin hisseihin asennetaan KONE-kohdeohjausjärjestelmä, joka parantaa merkittävästi hissien kapasiteettia ja matkustusmukavuutta ottamalla huomioon matkustajien kohdekerrokset ja matkustajamäärät, sekä API-ohjelmointirajapinnat mahdollisten rakennuksen sisäisten sovellusten tai kolmansien osapuolten järjestelmien integroimiseksi tulevaisuudessa.

”Olemme iloisia päästessämme mukaan uuden Keppel Towersin rakennusprojektiin energiatehokkailla ja innovatiivisilla People Flow -ratkaisuillamme”, sanoo KONEen Aasian ja Tyynenmeren alueen johtaja Samer Halabi. ”On hienoa, että voimme yhdessä Keppel Landin kanssa toteuttaa tämän vision tulevaisuudenkestävästä, vastuullisesta ja älykkäästä liikekiinteistöstä.”

Tilaus kirjattiin vuoden 2021 kolmannelle neljännekselle, ja Keppel Towersin kehittämisprojektin on määrä valmistua vuonna 2024.

Hanna Rutanen, viestintäjohtaja, KONE Oyj, puh. +358 41 507 1361, media@kone.com

Aikaisemmin osoitteessa https://www.kone.com/fi/uutiset-ja-taustat/tiedotteet/ julkaistuja lehdistötiedotteita:
9.9.2021: KONEelle tilaus Commerz III -toimistotorniin Mumbaissa
9.10.2020: KONEelle tilaus Bangkokin metron Orange Line -projektiin Thaimaassa
1.9.2020: KONEelle tilaus edistykselliseen ja kestävän kehityksen mukaiseen Singaporen Punggol Digital Districtiin Singaporessa

KONEen tavoitteena on tehdä kaupungeista parempia paikkoja elää. Olemme alallamme yksi maailman johtavista yrityksistä. Valmistamme hissejä, liukuportaita ja automaattiovia sekä tarjoamme ratkaisuja laitteiden huoltoon ja modernisointiin rakennusten koko elinkaaren ajan. Teemme ihmisten liikkumisesta korkeammissa ja älykkäämmissä rakennuksissa turvallista, mukavaa ja luotettavaa. Vuonna 2020 KONEen liikevaihto oli 9,9 miljardia euroa, ja vuoden lopulla henkilöstömäärä oli yli 60 000. Yhtiön B-sarjan osake noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä.