Natalia Valtasaari nimitetty KONEen sijoittajasuhdejohtajaksi

KONE Oyj, lehdistötiedote, 9.2.2021

Natalia Valtasaari (KTM) on nimitetty KONEen sijoittajasuhdejohtajaksi 1. maaliskuuta 2021 alkaen. Natalia siirtyy KONEelle Wärtsilältä, jossa hänellä on takanaan pitkä kokemus sijoittaja- ja mediasuhteista.

Sanna Kaje, joka on vastannut KONEen sijoittajasuhteista vuodesta 2016 keskittyy jatkossa täysin uuteen rooliinsa KONEen strategiajohtajana.

Natalia Valtasaari raportoi KONEen talousjohtaja Ilkka Haralle.

“Toivotamme Natalian tervetulleeksi KONEelle. Hänen kokemuksensa ja taustansa auttaa meitä kehittämään sijoittajasuhteitamme jälleen eteenpäin”, sanoo Ilkka Hara.

Ilkka Hara, talousjohtaja, KONE Oyj, puh. 020 475 4251

KONEen tavoitteena on tehdä kaupungeista parempia paikkoja elää. Olemme alallamme yksi maailman johtavista yrityksistä. Valmistamme hissejä, liukuportaita ja automaattiovia sekä tarjoamme ratkaisuja laitteiden huoltoon ja modernisointiin rakennusten koko elinkaaren ajan. Teemme ihmisten liikkumisesta korkeammissa ja älykkäämmissä rakennuksissa turvallista, mukavaa ja luotettavaa. Vuonna 2020 KONEen liikevaihto oli 9,9 miljardia euroa, ja vuoden lopulla henkilöstömäärä oli yli 60 000. Yhtiön B-sarjan osake noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä.