KONECRANES JULKISTAA TAMMI–KESÄKUUN OSAVUOSIKATSAUKSENSA 23.7.2014

KONECRANES OYJ  PÖRSSITIEDOTE  4.7.2014 klo 11:00

Konecranes julkistaa tammi-kesäkuun osavuosikatsauksena keskiviikkona 23.7.2014 klo 9.00. Tulostiedote löytyy yhtiön internetsivuilta www.konecranes.com julkistuksen jälkeen.

TIEDOTUSTILAISUUS

Tiedotustilaisuus analyytikoille ja tiedotusvälineille järjestetään ravintola Savoyn Salikabinetissa (os. Eteläesplanadi 14) klo 11.00 alkaen. Tilaisuudessa osavuosituloksen esittelevät toimitusjohtaja Pekka Lundmark ja finanssijohtaja Teo Ottola.

OSALLISTUMINEN WEBCASTIN KAUTTA

Englanninkielistä tiedotustilaisuutta voi seurata suorana webcast-lähetyksenä yhtiön internetsivujen (www.konecranes.com) kautta. Lähetys alkaa klo 11.00. Nauhoite tiedotustilaisuudesta löytyy yhtiön internetsivuilta myöhemmin samana päivänä.

OSALLISTUMINEN PUHELIMITSE

Englanninkieliseen tiedotustilaisuuteen voi osallistua puhelimitse soittamalla 5-10 minuuttia ennen tilaisuuden alkua numeroon:

Hollanti: +31 (0)20 7965 008
Iso-Britannia: +44 (0)20 7162 0077
Luxemburg: +352 270 0073 408
Norja: +47 2156 3120
Ranska: +33 (0)1 7099 3208
Ruotsi: +46 (0)8 5052 0110
Saksa: +49 (0)695 8999 0507
Suomi: +358 (0)9 2313 9201
Sveitsi (Geneve): +41 (0)2 2592 7007
Sveitsi (Zurich): +41 (0)434 5692 61
Tanska: +45 3271 4607
Yhdysvallat: +1 334 323 6201

Tilaisuuden nimi (Event title): Konecranes interim report, January-June 2014
Konferenssitunnus (Conference id): 945657

Tiedotustilaisuuden lopuksi on mahdollista esittää kysymyksiä puhelimitse.

KONECRANES OYJ

Miikka Kinnunen
Sijoittajasuhdejohtaja

Konecranes Oyj
Miikka Kinnunen, sijoittajasuhdejohtaja, puh. 020 427 2050

Konecranes on yksi maailman johtavista nostolaitevalmistajista, ja sen asiakkaita ovat muun muassa koneenrakennus- ja prosessiteollisuus, telakat, satamat ja terminaalit. Yritys toimittaa asiakkailleen toimintaa tehostavia nostoratkaisuja ja huoltopalveluita kaikille nosturimerkeille ja työstökoneille. Vuonna 2013 Konecranes-konsernin liikevaihto oli yhteensä 2 100 miljoonaa euroa. Konsernilla on 11 800 työntekijää 600 kohteessa 48 maassa. Konecranes Oyj:n osake on noteerattu NASDAQ OMX Helsingissä (osakkeen tunnus: KCR1V).