Konecranes julkistaa tammi-syyskuun osavuosikatsauksensa torstaina 24.10.2019

Konecranes julkistaa tammi-syyskuun osavuosikatsauksensa torstaina 24.10.2019

Konecranes julkistaa tammi-syyskuun osavuosikatsauksensa torstaina 24.10.2019 klo 9.00. Tulostiedote löytyy yhtiön internetsivuilta www.konecranes.com julkistuksen jälkeen.

Tiedotustilaisuus:
Tiedotustilaisuus analyytikoille ja tiedotusvälineille järjestetään ravintola Savoyssa (os. Eteläesplanadi 14, 7. krs) klo 11.00 alkaen. Tilaisuudessa yhtiön osavuosikatsauksen esittelee väliaikainen toimitusjohtaja Teo Ottola.

Osallistuminen webcastin kautta:
Englanninkielistä tiedotustilaisuutta voi seurata suorana webcast-lähetyksenä yhtiön internetsivujen (www.konecranes.com) kautta. Lähetys alkaa klo 11.00. Nauhoite tiedotustilaisuudesta löytyy yhtiön internetsivuilta myöhemmin samana päivänä.

Osallistuminen puhelimitse:
Tiedotustilaisuuteen voi osallistua puhelimitse seuraavan linkin kautta: http://bit.ly/Konecranes2019Q3
Linkki toimii älypuhelimesta tai tietokoneesta. Linkki aktivoituu 15 minuuttia ennen tilaisuuden alkamisaikaa.

Osallistujatunnus: 712041

Tiedotustilaisuuteen voi osallistua myös soittamalla johonkin alla olevaan puhelinnumeroon:

MaaPuhelinnumero
Suomi+358 (0)9 7479 0360
Ruotsi+46 (0)8 5033 6573
Saksa+49 (0)89 2030 31236
Ranska+33 (0)1 76 77 22 73
Iso-Britannia+44 (0)330 336 9104
USA+1 323 794 2095

Tiedotustilaisuuden lopuksi on mahdollista esittää kysymyksiä.

KONECRANES OYJ

Eero Tuulos
Sijoittajasuhdejohtaja

Eero Tuulos, sijoittajasuhdejohtaja, puh. +358 20 427 2050

Konecranes on yksi maailman johtavista nostolaitevalmistajista, ja sen asiakkaita ovat muun muassa koneenrakennus- ja prosessiteollisuus, telakat, satamat ja terminaalit. Yritys toimittaa asiakkailleen toimintaa tehostavia nostoratkaisuja ja huoltopalveluita kaikille nosturimerkeille ja työstökoneille. Vuonna 2018 Konecranes-konsernin liikevaihto oli yhteensä 3,16 miljardia euroa. Konsernilla on 16 100 työntekijää 50 maassa. Konecranes Oyj:n osakkeet on noteerattu Nasdaq Helsingissä (osakkeen tunnus: KCR).