KONECRANES OYJ - KONECRANES OYJ PÖRSSITIEDOTE 14.9.2011 KLO 15:30

Konecranes Oyj:n taloudellinen tiedottaminen tapahtuu vuonna 2012 seuraavasti:

Tilinpäätöstiedote 2011 2.2.2012
Osavuosikatsaus, tammi-maaliskuu 25.4.2012
Osavuosikatsaus, tammi-kesäkuu 25.7.2012
Osavuosikatsaus, tammi-syyskuu 24.10.2012

Konecranes Oyj:n vuosikertomus 2011 julkaistaan pdf-dokumenttina torstaina 1.3.2012. Painettu vuosikertomus julkaistaan viikolla 12 vuonna 2012.

Konecranes Oyj:n varsinainen yhtiökokous on suunniteltu pidettäväksi torstaina 22.3.2012. Konecranesin hallitus kutsuu varsinaisen yhtiökokouksen koolle erikseen myöhemmin.

Konecranes noudattaa hiljaista jaksoa (ns. silent period) osavuosikatsauksen ja tilipäätöstiedotteen julkistamisajankohtaa edeltävänä aikana, alkaen raportoitavan vuosineljänneksen viimeisestä päivästä.

KONECRANES OYJ

Miikka Kinnunen
Sijoittajasuhdejohtaja

Miikka Kinnunen, sijoittajasuhdejohtaja, puh. 020 427 2050

NASDAQ OMX Helsinki Oy

Konecranes on yksi maailman johtavista nostolaitevalmistajista, ja sen asiakkaita ovat muun muassa koneenrakennus- ja prosessiteollisuus, telakat, satamat ja terminaalit. Yritys toimittaa asiakkailleen toimintaa tehostavia nostoratkaisuja ja huoltopalveluita kaikille nosturimerkeille ja työstökoneille. Vuonna 2010 Konecranes-konsernin liikevaihto oli yhteensä 1 546 miljoonaa euroa. Konsernilla on 11 200 työntekijää 578 kohteessa 46 maassa. Konecranes Oyj:n osake on noteerattu NASDAQ OMX Helsingissä (osakkeen tunnus: KCR1V).