Konecranes Oyj - Muutos Konecranes Oyj:n tilinpäätöksen 2016 julkistusajankohtaan

Konecranes muuttaa tilinpäätöksensä 2016 julkistuspäivää. Tilinpäätös julkaistaan keskiviikkona 8.2.2017. Aiemmin ilmoitettu julkistuspäivä oli 1.2.2017. Muut julkistuspäivät pysyvät ennallaan.

Konecranes Oyj:n taloudellinen tiedottaminen tapahtuu vuonna 2017 seuraavasti:

Tilinpäätöstiedote 2016 8.2.2017
Osavuosikatsaus, tammi-maaliskuu 27.4.2017
Osavuosikatsaus, tammi-kesäkuu 26.7.2017
Osavuosikatsaus, tammi-syyskuu 25.10.2017

Konecranes Oyj:n vuosikertomus 2016 julkaistaan pdf-dokumenttina maanantaina 27.2.2017. Painettu vuosikertomus julkaistaan viikolla 11 vuonna 2017.

Konecranes Oyj:n varsinainen yhtiökokous on suunniteltu pidettäväksi torstaina 23.3.2017. Konecranesin hallitus kutsuu varsinaisen yhtiökokouksen koolle erikseen myöhemmin.

Konecranes noudattaa hiljaista jaksoa (ns. silent period) osavuosikatsauksen ja tilipäätöstiedotteen julkistamisajankohtaa edeltävänä aikana, alkaen raportoitavan vuosineljänneksen viimeisestä päivästä.

KONECRANES OYJ

Miikka Kinnunen
Sijoittajasuhdejohtaja

Miikka Kinnunen, sijoittajasuhdejohtaja, puh. 020 427 2050

Konecranes on yksi maailman johtavista nostolaitevalmistajista, ja sen asiakkaita ovat muun muassa koneenrakennus- ja prosessiteollisuus, telakat, satamat ja terminaalit. Yritys toimittaa asiakkailleen toimintaa tehostavia nostoratkaisuja ja huoltopalveluita kaikille nosturimerkeille ja työstökoneille. Vuonna 2015 Konecranes-konsernin liikevaihto oli yhteensä 2 126 miljoonaa euroa. Konsernilla on 11 100 työntekijää ja 600 huoltopistettä 48 maassa. Konecranes Oyj:n osake on noteerattu Nasdaq Helsingissä (osakkeen tunnus: KCR1V).