KONECRANES TOIMITTAA KOLME RTG-NOSTURIA LISÄÄ MSC TERMINAL VALENCIALLE ESPANJAAN

Tämä on kolmas Konecranes RTG -toimitus Mediterranean Shipping Company (MSC) Terminal Valencialle. Kolmen tilatun nosturin käyttöönoton jälkeen MSC Terminal Valencialla on käytössään 18 Konecranes RTG -nosturia. Nosturit toimitetaan keväällä 2017.

”Konecranes RTG -nostureilla on ollut keskeinen merkitys terminaalimme menestymisen kannalta. Ne ovat suorituskykyisiä ja luotettavia, ja lisäksi niitä on mukava käyttää. Odotan innolla uusien nostureiden toimitusta”, sanoo Sven Valentin, terminaalipäällikkö, MSC Terminal Valencia.

Tilatuissa 16-pyöräisissä RTG-nostureissa on aktiivinen kuormanhallintajärjestelmä, Diesel Fuel Saver -polttoaineen säästötoiminto, GPS Auto-TOS -raportointijärjestelmä ja Auto-positioning -ominaisuus. Nostureiden nostokapasiteetti on 40 LT. Ne voivat pinota yksi yli viiden konttia päällekkäin, ja nosturin jalkojen väliin mahtuu ajotien lisäksi kuusi konttia rinnakkain.

”Olen iloinen jatkotilauksesta, sillä se osoittaa, että yhteistyömme MSC Terminal Valencian kanssa on vahvaa. Ensimmäiset Konecranes RTG -nosturit toimitettiin vuonna 2009”, sanoo Antti Halonen, myyntipäällikkö, Konecranes-satamanosturit. ”MSC Terminal Valencian luottamus meihin perustuu laitteidemme erinomaiseen suorituskykyyn ja korkealaatuisiin, paikallisiin kunnossapitopalveluihimme. Tasaisen vahva tekeminen on kaiken a ja o.

Lehdistö
Antti Halonen, myyntipäällikkö, satamanosturit, Konecranes
Sähköposti: antti.halonen@konecranes.com tai puh. 020 427 2678

Sijoittajat ja analyytikot:
Miikka Kinnunen, sijoittajasuhdejohtaja, Konecranes
Sähköposti: miikka.kinnunen@konecranes.com tai puh. 020 427 2050

Tämä lehdistötiedote on luettavissa verkkosivuillamme osoitteessa www.konecranes.com.

Konecranes on yksi maailman johtavista nostolaitevalmistajista, ja sen asiakkaita ovat muun muassa koneenrakennus- ja prosessiteollisuus, telakat, satamat ja terminaalit. Yritys toimittaa asiakkailleen toimintaa tehostavia nostoratkaisuja ja huoltopalveluita kaikille nosturimerkeille ja työstökoneille. Vuonna 2015 Konecranes-konsernin liikevaihto oli yhteensä 2 126 miljoonaa euroa. Konsernilla on 11 900 työntekijää ja 600 toimipistettä 48 maassa. Konecranes Oyj:n osake on noteerattu Nasdaq Helsingissä (osakkeen tunnus: KCR1V).