Konftel panostaa suuresti Suomeen ja Baltiaan yhdessä Brightstarin kanssa

Neuvottelupuhelinten ja videoneuvottelulaitteiden johtava valmistaja Konftel panostaa suuresti Suomeen, Viroon, Latviaan ja Liettuaan yhdessä jakelijansa Brightstarin kanssa.

– Olemme tehneet menestyksekästä yhteistyötä Brightstarin kanssa muissa Pohjoismaissa jo usean vuoden ajan, joten päätettyämme panostaa yhä vahvemmin tähän alueeseen jakelijan valinta oli käytännössä itsestään selvä, Konftelin Area Sales Manager Nordics and Baltics Jörgen Rönnqvist sanoo.

Toimistoympäristöt ja työskentelytavat muuttuvat nopeasti. Pieniä kokoustiloja (niin sanottuja huddle roomeja) ja spontaaneja etäkokouksia on yhä enemmän ja enemmän. Ihmiset ovat yhä tietoisempia liikematkailun negatiivisista ympäristövaikutuksista ja uudet sukupolvet ovat käyttäneet digitaalisia palveluita lapsesta lähtien. Sen vuoksi älykkäiden ja luotettavien etätapaamistuotteiden kysyntä on kasvussa Suomessa ja Baltiassa.

Suuri markkinapotentiaali
– Tiedän, että Konftelin laajalla tuotevalikoimalla on paljon markkinapotentiaalia alueellamme, Brightstarin Country Manager Finland & The Baltic Countries Jon Grundström sanoo.  Kaikissa toimintamaissamme on suuria tarpeita kokoushuoneiden päivittämiselle, ja kehitys menee tällä hetkellä nopeasti eteenpäin. On hauskaa päästä yhdessä Pohjoismaiden vahvimman etätapaamisratkaisujen valmistajan kanssa täyttämään markkinoiden suuri kysyntä.

Konftelin uusin neuvottelupuhelin, Konftel 800, on jo saanut Red Dot Design Award -palkinnon. Sillä on merkitystä Suomen ja Baltian alueella, jossa muotoilua pidetään suuressa arvossa. Konftel 800 -neuvottelupuhelinta voi ohjata oman matkapuhelimen kautta Konftel Unite -sovelluksella, mikä on tärkeää mobiilikypsillä markkinoilla. Konftel 800 on myös Konftel C50800 Hybrid -videoratkaisun perusta. Ratkaisu tukee Bring Your Own Meeting -käytäntöä, jossa käyttäjä ottaa oman kannettavansa haluamallaan collaboration-sovelluksella mukaan kokoushuoneeseen.

– Uusi lippulaivatuote Konftel 800 sekä siihen kuuluva videopaketti tulevat olemaan erittäin tärkeitä erikokoisiin kokoushuoneisiin suunnattujen ratkaisujen profiloinnissa. Aiomme myös hyödyntää kokemustamme Brightstarin menestyksekkäästä työstä Konftelin kanssa muissa Pohjoismaissa. Toimimme nyt kaikissa Pohjoismaissa ja Baltian maissa, joten voimme tukea näillä markkinoilla toimivia jälleenmyyjiä yhä paremmin, Brightstarin Country Manager Finland & The Baltic Countries Jon Grundstrom sanoo.

Yhteydenotot:
Jon Grundstrom, Brightstarin Country Manager Finland & The Baltic Countries, +358 40 584 1036.
Jörgen Rönnqvist, Konftelin Area Sales Manager Nordics and Baltics, +46 70 224 90 00.

Tietoja Konftelista
Konftel on johtava neuvottelutuotteiden tarjoaja. Vuodesta 1988 tehtävämme on ollut auttaa ihmisiä kaikkialla maailmassa järjestämään neuvotteluja etäisyyksistä riippumatta. Kokemuksesta tiedämme, että etäyhteistyö on tehokas tapa säästää aikaa ja rahaa sekä samalla tukea ympäristöä säästävää toimintaa. Täydellinen äänentoisto ja kristallinkirkas videokuva ovat ratkaisevan tärkeitä kokousten tuottavuuden kannalta. Sen vuoksi yhteistyöratkaisuissamme on aina käytetty uusinta tekniikkaa. OmniSound®-äänitekniikkamme on sisäänrakennettu kaikkiin Konftelin neuvottelulaitteisiin. Tuotteita myydään Konftel-tavaramerkillä maailmanlaajuisesti. Pääkonttorimme sijaitsee Uumajassa. Lue lisää yrityksestä ja tuotteista osoitteessa konftel.com.

Tietoja Brightstarista
Brightstar on maailman suurin jakelija langattoman viestinnän alalla ja johtava asiantuntija innovaation sekä telekommunikaatioalalle suunnattujen asiakaskohtaisten tuotteiden ja palveluiden alalla. Pyrimme olemaan paras kumppani mobiilialan toimittajille, operaattoreille ja jälleenmyyjille. Brightstarilla on yli 200 työntekijää EMEA-alueella, ja se toimii Baltiassa, Tanskassa, Suomessa, Norjassa, Espanjassa, Ruotsissa, Isossa-Britanniassa, Turkissa ja Etelä-Afrikassa. Brightstar Nordics vastaa myynnistä Pohjoismaissa. Sillä on n. 200 työntekijää ja 1 000 aktiivista asiakasta. Sen liikevaihto on n. 5 miljardia Ruotsin kruunua. Yrityksen pääkonttori sijaitsee Kistassa ja sillä on tytäryhtiöitä Norjassa, Tanskassa ja Suomessa. Lue tarkemmin osoitteessa www.brightstar.com

Avainsanat:

Pikafaktat

Lainaukset

Tiedän, että Konftelin laajalla tuotevalikoimalla on paljon markkinapotentiaalia alueellamme. Kaikissa toimintamaissamme on suuria tarpeita kokoushuoneiden päivittämiselle, ja kehitys menee tällä hetkellä nopeasti eteenpäin. On hauskaa päästä yhdessä Pohjoismaiden vahvimman etätapaamisratkaisujen valmistajan kanssa täyttämään markkinoiden suuri kysyntä.