• Korner Oy/

Urheiluvuosi 2017: Huuhkajat voittaa karsintapelin, Markkanen varataan top10:ssä, Jokerit pysyy KHL:ssä ja Suomi saa UFC-debytantin

Report this content

Peliyhtiö Unibet on avannut perinteiset ennustuskertoimensa tulevalle urheiluvuodelle. Kertoimet povaavat muun muassa, että vuonna 2017 Lauri Markkanen draftataan NBA:han 10 parhaan joukossa, Valtteri Bottas voittaa F1-kisan ja Jokerit pysyy kiekkoliiga KHL:ssä monien fanien paluutoiveista huolimatta.

Lauri Markkanen pelaa upeaa kautta Arizonan yliopistojoukkueessa ja urheiluraamattu Sports Illustrated povaa, että Markkanen varataan kuudentena pelaajana ensi kesän NBA-draftissä. Unibet antaa kertoimen 1,22 sille, että Markkanen valitaan 10 parhaan joukossa, ei-kertoimen ollessa 3,75. Unibet uskoo myös, että 78 F1-kisaa ajanut ja kaksi kertaa toiseksi sijoittunut Valtteri Bottas ottaa ensi vuonna ensimmäisen voittonsa F1-sirkuksessa kertoimella 1,22.

Surkeat karsinnat pelannut Suomen jalkapallomaajoukkue saa kertoimien mukaan valonpilkahduksen voittamalla ainakin yhden MM-karsintaottelun kertoimella 1,22. Jos taas uskoo, että Huuhkajien voitoton putki jatkuu, voi saada rahansa takaisin nelinkertaisina. Futiksen puolella on mahdollista veikata myös muun muassa Ballon d’Or -voittajaa: Unibet pitää Lionel Messin pokaalia ensi vuonna Cristiano Ronaldon voittoa todennäköisempänä.

Unibetin kertoimien perusteella UFC-häkkiin nousee ensi vuonna Teemu Packalenin ja Makwan Amirkhanin lisäksi uusi suomalainen ottelija: kerroin sille, että näin tapahtuu on 1,60 ja ei-kerroin 2,20.

Moni suomalainen lätkäfani kaipaa Jokereita takaisin kotoiseen Liigaan. Unibet ei usko, että Jokerit ilmoittaa vuonna 2017 palaavansa Liigaan: kerroin, että ilmoitus tulee on  8, ei-kertoimen ollessa vain 1,05. NHL:n puolella Patrik Laineen upeat otteet ennakoivat jopa parhaan tulokkaan palkintoa. Unibetin kertoimet povaavat kuitenkin, että Laine jää ilman Calder-pokaalia. Pokaalivoiton kerroin on 3,50, palkinnotta jäämisen kerroin selkeästi pienempi 1,25.

Kaikki 2017 Ennustaja-kertoimet: https://fi.unibet.com/betting#filter/fortune_teller

Lisätietoja: Antti Tikka, antti.tikka@unibet.com

Unibet Group

Unibet on vuonna 1997 perustettu, online-pelejä tarjoava NASDAQ OMX Nordic Exchange -pörssiin Tukholmassa listattu yhtiö. Unibet on yksi Euroopan suurimmista yksityisistä online-peliyhtiöistä ja tarjoaa palveluita 20 kielellä. Unibet tarjoaa myös B2B-vedonlyöntipalveluja Kambi Sport Solutionsin kautta. Tällä hetkellä Unibetilla on reilut 15,3 miljoonaa asiakasta yli sadassa maassa. Unibet on Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestön EGBA:n (European Gaming and Betting Association) jäsen. Unibet on eCOGRA:n (e-Commerce Online Gambling Regulation and Assurance) auditoima ja sertifioima vastuullinen toimija. Lisätietoja yhtiöstä löytyy osoitteesta kindredplc.com.