Tänään TV:ssä: Snooki, Mike "The Situation" ja JWOWW palaavat ruutuun

Report this content

Music Televisionilla alkaa tänään uusi versio biletyssarjasta Jersey Shore. Vuosina 2009–2012 huippusuosioon nousseen realityn Family Vacation -kausi kokoaa yhteen Jersey Shoren alkuperäisen porukan vuosien jälkeen. Aikuistumisesta huolimatta tähtien meno näyttäisi olevan riehakkaampaa kuin koskaan eikä baarikaapista puutu täytettä.

Family Vacation kokoaa yhteen alkuperäisen Jersey Shore -sarjan tähdet Nicole ”Snooki” PolizzinJennifer Lynn ”Jenni” ”JWOWW” FarleynDeena Nicole CortesenPaul ”Pauly D” DelVecchionVinny GuadagninonRonnie Ortiz-Magron ja Mike ”The Situation” Sorrentinon. Luvassa on iloinen jälleennäkeminen.

– Rakastamme toisiamme ja meillä on hauskaa yhdessä, Cortese on hehkuttanut uuden kauden alla.

– Meillä oli kovempi meno kuin koskaan aikaisemmin, Pauly D komppaa MTV:n haastattelussa.

Ensimmäisessä jaksossa vanha jengi muuttaa hulppeaan rantahuvilaan, joka toimii heidän kotinaan seuraavat viikot. Luvassa on miamilaista unelmaa, uima-allaselämää ja juhlimista sekä kaikkien yllätykseksi varastettu muisto porukan menneisyydestä.

Vuosien varrella muun muassa huiman painonpudotuksensa ja spin off -sarjansa ansiosta julkisuudessa pysytelleen Snookin mukaan porukan väärinkäytökset ovat vain lisääntyneet vanhenemisen myötä. Muut osallistujat ovat samoilla linjoilla.

– Olemme nyt vanhempia, mutta en usko, että moni meistä on viisastunut, Ronnie Ortiz-Magro kommentoi.

Sorrentinon kuvaukset olivat uhattuna

Päihde- ja virkavaltatoilailuistaan tunnettu Mike Sorrentino tuomittiin tammikuussa syylliseksi veronkiertoon ja miljoonatulojen pimittämiseen ja miestä uhkaa jopa viiden vuoden vankeustuomio. Sorrentino sai kuitenkin luvan matkustaa sarjan kuvauksiin ja miehen lopullinen tuomio selviää tässä kuussa. Snooki ei ole luottavainen:

Vankila ei ole mikään vitsi, vaan oikeasti pelottavaa. Hän ei tule selviämään tästä.

Jersey Shore: Family Vacationin avausjakso nähdään MTV:llä perjantaina 6. huhtikuuta klo 21.00. Kiinnostuneimmat voivat katsoa maailman ensi-illan jo torstain ja perjantain välisenä yönä klo 03.00 alkaen. Ensimmäistä kertaa MTV:n historiassa sarjan ensi-ilta nähdään samaan aikaan kaikkialla maailmassa, yhteensä lähes 180 maassa.

Traileri https://www.youtube.com/watch?v=xNNxGzBfZ2k

Teaser 1 https://ql.mediasilo.com/#ql/5ab900c1e4b030fc82017870/c07702d9-148c-4ef9-b541-0a7a17115321

(Salasana: JSFV)

Teaser 2  https://ql.mediasilo.com/#ql/5ab900d0e4b0bcf8bf78cdc7/cc889a7f-d6b4-400e-9c89-f07fc7b7df91